אינטל FreeD מגייסת עשרות עובדים בישראל

18 יולי, 2016

הסטרט-אפ הישראלי שפיתח טכנולוגיה לצילום תלת מימדי של אירועי ספורט, מתרחב ומגייס עשרות עובדים בישראל.

הסטרט-אפ הישראלי שפיתח טכנולוגיה לצילום תלת מימדי של אירועי ספורט, מתרחב ומגייס עשרות עובדים בישראל.

iQ_freeD_basketball4

אינטל FreeD (לשעבר Replay Technologies), המפתחת טכנולוגיות חדשניות לצילום וצפייה באירועי ספורט, הודיעה היום (ראשון) על מהלך גיוס נרחב בישראל. הסטרט-אפ הישראלי, שנרכש על ידי אינטל בחודש מרץ האחרון בעסקה שנאמדת בכ-100-200 מיליון דולר, מחפש כ-50 עובדים שיצטרפו לכ-90 עובדי החברה כיום. אינטל FreeD ממוקמת במתחם רמת החי"ל, ובעתיד צפויה לעבור למרכז הפיתוח החדש של אינטל בפתח תקווה.

החברה פיתחה טכנולוגיה הקרויה Intel’s 360 Replay Technology, שמאפשרת לצלם אירועים ממספר רב של מצלמות באיכות גבוהה, ומפיקה מהצילומים סצינה תלת-מימדית שיכולה להציג הילוכים חוזרים מכל זווית צילום אפשרית. בטכנולוגיה כבר נעשה שימוש באירועי הספורט מהגדולים בעולם, בהם משחק האולסטאר האחרון ב-NBA ומשחק הסופרבול.

"אנחנו מחפשים בשלב ראשון בעיקר עובדים בעלי מומחיות בתחום ה-computer vision ו-image processing בעלי השכלה רלוונטית בתחום ההנדסה ומדעי מחשב ואלגוריתמאים", הסביר מנכ"ל החברה, אורן יוגב. "אנחנו מחפשים עובדים בעלי תואר שמתחילים את דרכם המקצועית כמו גם מהנדסים מנוסים. אנו עובדים בימים אלה עם לקוחות בינלאומיים מרתקים ומפורסמים ובתקופה הקרובה צפויים לנו פרויקטים גדולים נוספים".

הקבוצה הראשונה אליה מחפשת החברה לגייס עובדים היא Technology business Unit, שאחראית על פיתוח המערכת של FreeD. בנוסף, מחפשים בחברה עובדים לקבוצת Content business unit שאחראית על הטמעת המערכת ושיפורה אצל לקוחות הקצה, שהם לקוחות ענק בינלאומיים. בשלב זה החברה מתמקדת בתחום אירועי הספורט, אך בהמשך צפויה לקחת את הטכנולוגיה גם לעולמות תוכן נוספים.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: VIDEO , חדשות