טאואר-ג'אז ואודיו פיקסלס משתפות פעולה בייצור סדרתי של רכיבי רמקול בטכנולוגיית MEMS

20 יולי, 2016

יצרנית השבבים ממגדל העמק חוברת ליצרנית רכיבי הרמקולים העולמית אודיו פיקסלס בייצור רכיבי רמקולים בטכנולוגית MEMS מתקדמת. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת הפקת צליל ברמה גבוה במיוחד. מניות החברה האוסטרלית אשר מחזיקה במניות אודיו פיקסלס מציגות ביצועים מרשימים במיוחד

יצרנית השבבים ממגדל העמק חוברת ליצרנית רכיבי הרמקולים העולמית אודיו פיקסלס בייצור רכיבי רמקולים בטכנולוגית MEMS מתקדמת. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת הפקת צליל ברמה גבוהה במיוחד. מניות החברה האוסטרלית אשר מחזיקה במניות אודיו פיקסלס מציגות ביצועים מרשימים במיוחד.

akp_chip_1euroחברת TowerJazz הישראלית, העוסקת בפיתוח וייצור מוליכים-למחצה ומעגלים משולבים הודיע אמש (19.07.2016) על שיתוף פעולה חדש עם ספקית רכיבי הרמקול העולמית אודיו פיקסלס (audiopixels). אודיו- פיקסלס בחרה לשתף פעולה עם יצרנית השבבים הישראלית בייצורו של רכיב רמקול מבוסס סילקון אשר צפוי לשפר משמעותית את הפקת הצליל בהשוואה למוצרים שיוצרו בטכנולוגיות הקיימות. הרכיב, שעתיד להיות מיוצר באופן סדרתי כבר בעתיד הקרוב, מיועד לחברות בשווקי מוצרי הצריכה, התעשייה  וההתקנים הרפואיים.

הטכנולוגיה הייחודית של אודיו פיקסלס מתבססת על מיקרו מבנים אלקטרומגנטיים (MEMS), ולא על רכיבי רמקולים קלאסיים המקובלים בתעשייה כיום. על פי נתוני החברה, השימוש בטכנולוגיה מספק ביצועים חסרי תקדים בתחום האודיו. פלטפורמת שחזור האודיו מבוססת ה-MEMS של החברה עשויה לחולל מהפכה של ממש בתחום הרמקולים, בדומה למעבר ממסכים כבדים ורחבים למסכים שטוחים. אודיו פיקסלס בחרה בטאואר ג'אז כשותפה לייצור הסדרתי של הרכיב החדש בזכות נסיונה הרב של היצרנית הישראלית בתחום ה-MEMS.

"לטאואר-ג'אז יש צוות נאמן, טכנולוגיה מוכחת, יכולות תכנון, איכות ותמיכה טכנולוגית אשר תואמים את דרישות התהליך המתקדם עבור המוצר המהפכני שלנו", אמר שי קפלן, המדען הראשי של אודיו-פיקסלס. "בנוסף יכולתה לספק כושר ייצור ומקורות ייצור מגוונים עושה את טאואר-ג'אז לשותפה אידיאלית למימוש דרישות הייצור העתידיות שלנו".

"טאואר-ג'אז מספקת יכולות ופתרונות ייצור בטכנולוגית MEMS ברמה הגבוהה ביותר בעולם כולל יכולות המשלבות מעבר מהיר מפיתוח לייצור המוני. הרמקולים בטכנולוגיית MEMS של אודיו-פיקסלס צפויים להשפיע משמעותית על מגוון רחב של תעשיות ואפליקציות שצורכות מיליארדים של רמקולים אנלוגיים", אמר נחי וופסי, מנהל פיתוח בכיר בטאואר-ג'אז. "אנחנו שמחים להיות היצרן הנבחר של אודיו-פיקסלס עבור ייצור MEMS ולהוות כתובת עבור השוק העצום והמתפתח הזה."

הקשר האוסטרלי

מניות חברת Audio Pixels Holding – חברה אוסטרלית הנסחרת בבורסה המקומית ואשר מחזיקה ב-100% ממניותיה של audiopixels limited – השלימה לאחרונה סבב גיוס הון של 6.8 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ומוסדיים. בין המשקיעים בחברה ניתן למנות את בני ולי לאו, מייסדיה של ATI, אחת מספקיות השבבים הגרפיים המובילות בעולם. מאז ההנפקה עלה שווי המניה של החברה מ-10$ ליותר מ-22$. שווי השוק הנוכחי של החברה עומד על כ-643 מיליון דולר אמריקני. הסכומים הגבוהים מעידים כי ייתכן ויש ממש בהכרזותיה של החברה על מהפכה מתקרבת בשוק הרמקולים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: הכרזות , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית