עונת דוחות רווח: עלייה של 9% בהכנסות קיידנס

26 יולי, 2016

הכנסות החברה ברבעון השני עמדו על 453 מיליון דולר, הודות לרבעון שיא בתחום הקושחה. מניית קיידנס זינקה בחצי השנה האחרונה ב-34%. באפריל רכשה קיידנס את רוקטיק הישראלית

הכנסות החברה ברבעון השני עמדו על 453 מיליון דולר, הודות לרבעון שיא בתחום הקושחה. מניית קיידנס זינקה בחצי השנה האחרונה ב-34%. באפריל רכשה קיידנס את רוקטיק הישראלית

חברת קיידנס (Cadence), המפתחת פתרונות לתכנון שבבים וקניין רוחני (IP), דיווחה אמש על עלייה של 9% בהכנסות ברבעון השני של 2016 בהשוואה לשנה שעברה. הכנסות החברה הסתכמו ב-453 מיליון דולר, וזאת בהשוואה ל-416 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הציפיות המוקדמות של השוק היו ל-449.5 מיליון דולר.

הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-49 מיליון דולר, ירידה של 15% לעומת רווח נקי של 58 מיליון דולר אשתקד. התחזית של קיידנס להכנסות ברבעון השלישי של השנה עמדה על טווח שבין 440-450 מיליון דולר ו-1.8 מיליארד דולר עבור השנה כולה, מעט נמוך מהציפיות המוקדמות של השוק. מניית החברה עלתה אמש בנסד"ק ב-0.2% ל-26.3 דולר. מאז חודש פברואר 2016 עלתה מניית החברה בכ-34%.

"בעקבות הביקוש לפלטפורמת האימולציה החדשה שלנו Palladium® Z1 רשמנו רבעון שיא בהכנסות מתחום הקושחה, ואנו מתכוונים להשיק את הדוח הבא של משפחת מוצרי OrCAD® ו- Allegro® לתכנון מעגלים מודפים, המציעים תמיכה בטכנולוגיות לוח גמישות," אמר נשיא ומנכ"ל קיידנס ליפ-בו טאן.

קיידנס
ליפ-בו טאן

רכישה שלישית בישראל

קיידנס נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתעשיית ה-EDA – Electronic Design Automation. החברה נסחרת בנסד"ק על פי שווי שוק של 7.93 מיליארד דולר. לחברה יש מרכז מו"פ ומכירות באם המושבות בפתח תקווה. מחלקת המו"פ הישראלית מתמחה בעיקר בפיתוח כלים לאימות (Verification) תכנון שבבים.

קיידנס חיזקה את חטיבת המו"פ בישראל לאחר שרכשה באפריל האחרון את חברת רוקטיק הישראלית בעסקה שנאמדת בכ-50 מיליון דולר. חברת רוקטיק פיתחה תוכנה המאפשרת להאיץ את הסימולציה של תכנוני שבבים עד פי 30, וזאת באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת לבצע חישוב מקבילי. 25 עובדי רוקטיק הצטרפו למרכז הפיתוח של קיידנס בפתח תקווה.

מדובר בעיסקת רכישה שלישית של קיידנס בישראל. בשנת 2006 היא רכשה את חברת וריסיטי הישראלית תמורת 285 מיליון דולר והקימה אז מרכז פיתוח בפארק אפק בראש העין. בשנת 2014 רכשה את מרכז פיתוח ה-IP של חברת TranSwitch שפעל מישראל.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , ציוד בדיקה , קניין רוחני