רדקום חתמה על הסכם אסטרטגי עם AT&T

4 אוגוסט, 2016

חברת התקשורת האמריקנית תשתמש בפלטפורמת MaveriQ של רדקום במעבר לרשת וירטואלית. זינוק של כמעט 50% בהכנסות רדקום ברבעון השני

חברת התקשורת האמריקנית תשתמש בפלטפורמת MaveriQ של רדקום במעבר לרשת וירטואלית. זינוק של כמעט 50% בהכנסות רדקום ברבעון השני

צג הניהול של מערכת MaveriQ
צג הניהול של מערכת MaveriQ

חברת רדקום (Radcom) חתמה על הסכם אסטרטגי עם AT&T שבמסגרתו היא תסייע לענקית התקשורת האמריקאית לבצע את המעבר של התשתיות שלה לעולם וירטואליזציית רשת (NFV). במסגרת ההסכם, רוכשת AT&T את מוצר הדגל של רדקום, MaveriQ, המשמש לצורך ניהול חוויית המשתמש ברשתות תקשורת. מנכ"ל רדקום, ירון רבקאי, אמר שהעיסקה מחזקת את מעמדו של המוצר MaveriQ. "אנחנו נמצאים כעת בתהליכי ביצוע של החוזה הקיים וגם חתמנו על הסכם להרחבת יכולות המוצר, וגם חוזה תחזוקה רב-שנתי אשר יחזק את השותפות שלנו לטווח ארוך".

"על רקע הכרזתה של AT&T בדבר בחירתה ברדקום, אנו מגבירים הילוך במגעים עם מפעילי תקשורת נוספים בדרג העליון", אמר. ההכרזה הזו נעשתה בו-זמנית ביחד עם פרסום התוצאות הרבעוניות המצויינות של החברה: רדקום דיווחה על גידול של 49% בהכנסות ברבעון השני של 2016, להיקף של 7.2 מיליון דולר. בעקבות הדו"ח וההסכם עם AT&T, זינקה אמש (ד') מניית של רדקום בנסד"ק ב-9.2% למחיר של 15.67 דולר, המעניק לחברה שווי שוק של כ-79.5 מיליון דולר.

MavriQ של רדקום

תחזית ההכנסות לשנת 2016 עומדת על טווח של 28-29.5 מיליון דולר, המהווה גידול של 50%-58% בהשוואה לשנת 2015. "השילוב בין חבילת MaveriQ שלנו, שהיא הטובה מסוגה, גידול בהזדמנויות העסקיות והמאזן החזק, מציבים את החברה בעמדה נוחה להתרחבות ולצמיחה לרמות חדשות," אמר רבקאי. בסיכום המחצית הראשונה של השנה, ההכנסות החברה צמחו ב-23% ל-13.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-11.2 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2015.

הרווח הנקי של רדקום ברבעון השני הסתכם ב-1.7 מיליון דולר, וזאת בהשוואה לרווח נקי של 203 אלף דולר בלבד ברבעון השני של 2015. נכון לסוף הרבעון השני, סך המזומנים בקופת החברה עומד על שיא של 46.5 מיליון דולר בהשוואה ל-8.7 מיליון דולר בסוף שנת 2015, ו-25.5 מיליון דולר בסוף הרבעון הראשון של 2016.

radcom stock
מניית רדקום בחצי שנה האחרונה
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , תקשורת אלחוטית