ירון מגבר מונה למנהל מרכז המו"פ של ARM ישראל

7 אוגוסט, 2016

ירון מגבר, ששימש בעבר כסמנכ"ל הפיתוח של Sansa Security, ינהל את פעילות ה-IoT של מרכז הפיתוח. בתחילת החודש הודיעה ARM ישראל על גיוס עובדים והרחבת הפעילות

ירון מגבר, ששימש בעבר כסמנכ"ל הפיתוח של Sansa Security, ינהל את פעילות ה-IoT של מרכז הפיתוח. בתחילת החודש הודיעה ARM ישראל על גיוס עובדים והרחבת הפעילות

ARM , המתמחה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, מודיעה על מינויו של ירון מגבר למנהל מרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל, אשר הוקם על בסיס רכישתה של חברת Sansa Security ביולי 2015. מגבר יהיה אחראי על הניהול הכולל של אתר החברה בישראל, הממוקם בכפר נטר ומעסיק 120 עובדים. בנוסף, מגבר יתמקד בניהול פעילות הפיתוח בתחום ה"אינטרנט של הדברים" (IoT), תחום ש-ARM הגדירה כאסטרטגי לשנים הקרובות.

בתחילת החודש, הודיעה ARM ישראל כי תגייס במהלך השנה הקרובה 40 עובדים נוספים למגוון תפקידים, מה שיהפוך את המרכז בישראל כאחד המרכזיים בקרב מרכזי המו"פ של החברה בעולם.

Yaron Magber
ירון מגבר

למגבר כעשרים שנות ניסיון בתחומי ההייטק, בדגש על מומחיות בניהול פיתוח תוכנה וחומרה. בחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל הפיתוח של Sansa Security. קודם לכן כיהן מגבר במגוון תפקידי ניהול, מחקר ופיתוח בחברות  Cyber-Ark, צורן וסיאנו. ירון מגבר הנו בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב.

קבוצת ה-IoT של ARM בישראל הינה שותפה לעשייה הגלובאלית בהאצת שוק ה-IoT והקמת שירותי SaaS שיספקו אקו-סיסטם מלא ללקוחות החברה ברחבי העולם. פעילות החטיבה בישראל מורכבת ממפתחי תוכנה המתמחים במגוון רחב של טכנולוגיות, שפות וכלים, העומדים בחזית הטכנולוגיה: החל מעולם ה-Embedded RT, פיתוח על Devices, כתיבה ב- C, Linux, Android ועד לעולמות ה- SaaS, ענן, Java, Docker, AWS.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , אנשים