אלי פרוכטר הצטרף לדירקטוריון נובה

8 אוגוסט, 2016

פרוכטר ייסד את חברת איזיצ’יפ ושימש כמנכ"ל החברה עד למכירתה למלאנוקס תמורת 811 מיליון דולר

פרוכטר ייסד את חברת איזיצ’יפ  ושימש כמנכ"ל החברה עד למכירתה למלאנוקס תמורת 811 מיליון דולר

אלי פרוכטר
אלי פרוכטר

חברת נובה מכשירי מדידה (Nova) המספקת פתרונות מדידה לבקרת תהליכים בתעשיית המוליכים למחצה, מינתה את אלי פרוכטר כחבר במועצת המנהלים של החברה. פרוכטר ייסד את חברת איזיצ’יפ שנחשב עד לאחרונה לאחת מהספקיות המובילות בעולם מעבדי תקשורת. פרוכטר ניהל את החברה עד לחודש פברואר 2016, שבו היא נמכרה למלאנוקס תמורת כ-811 מיליון דולר.

לפני איזיצ’יפ, ייסד מר פרוכטר את חברת מוצרי הרשת LanOptics ושימש בה כמנהל-שותף, ולפניה היה ממייסדי Adacom שהתמחתה בפיתוח וייצור מערכות תקשורת נתונים. מר פרוכטר מחזיק בתואר BSc בהנדסת חשמל מהטכניון.

"אלי הוא מנהיג ומוביל טכנולוגי", אמר יו"ר נובה, ד"ר מיכה ברונשטיין. "ניסיונו הרב בתחומי התעשייה ויכולות המנהיגות שלו, יהוו חיזוק נוסף למועצת המנהלים שלנו". פרוכטר אמר שנובה מיצבה את עצמה במקום ייחודי ואיכותי בשוק בקרת התהליכים הצומח, תוך כדי בידול תחרותי ויצירת תנאים מתאימים לצמיחה עקבית ורווחית.

ובה מכשירי מדידה בע"מ מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מדידה משולבים ועצמאיים עבור תעשיית המוליכים למחצה. נובה נסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב תחת הסמל NVMI. ברבעון השני של 2016 הסתכמו מכירותיה בכ-35.6 מיליון דולר, עליה של 4% בהשוואה לרבעון הראשון של 2016, וירידה של 12% בהשוואה לרבעון שני של 2015. החברה פירסמה תחזית מכירות של 42-44 מיליון דולר מכירות ברבעון השלישי של השנה.

אופנהיים: "ההיצע הטכנולוגי החדשני של החברה, המשלב טכנולוגיות מדידה שונות (X-Ray ו-Optical CD), מאפשר לנו לקיים שיתופי פעולה עם לקוחות מפתח ומרכזי מחקר בשלבים המוקדמים של פיתוח שבבי המוליכים למחצה. שיתופי פעולה אלה משפרים את מיצובה הטכנולוגי של החברה ומחזקים את ביטחוננו בתוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות