טרנסאלקטריק קיבלה את נציגות EATON בישראל

17 אוגוסט, 2016

החברות אלפאטק וטרנסאלקטריק מקבוצת TIG קיבלו החל מאתמול (16 אוגוסט) את זכויות הייבוא, השיווק וההפצה בישראל של ציוד מיתוג מתח נמוך מתוצרת EATON

החברות אלפאטק וטרנסאלקטריק מקבוצת TIG קיבלו החל מאתמול (16 אוגוסט) את זכויות הייבוא, השיווק וההפצה בישראל של ציוד מיתוג מתח נמוך מתוצרת EATON

EATON

חברת איטון נחשבת לאחת מהחברות הגדולות בעולם בתחום ציוד המיתוג ופעילה בשוק זה כבר למעלה מ 100 שנה. היא מעסיקה כ-100,000 עובדים ב-175 מדינות ומחזור המכירות שלה היה 21 מיליארד דולר ב-2015. החברה מספקת מיתוג ואוטומציה לחשמל, תעשייה, תאורה, פתרונות אל פסק, מרכזי נתונים, מערכות בקרה ועוד.

מנכ"ל המשרד הישראלי של איטון (איטון תעשיות), איתי צפרוני, שלח מכתב לכל לקוחות החברה, שבו הוא מדווח להן ששתי החברות האחיות, טרנסאלקטריק ואלאפטק, הנמצאות בבעלות קבוצת Trans Innovation Group, מונו למפיצות של ציוד המיתוג מתח נמוך של החברה. צפרוני: "חברת איטון, לאורך 60 שנות ההיסטוריה שלה בישראל, מחוייבת גם בהווה ובעתיד לשוק הישראלי, אני משוכנע שהלקוחות יזכו לרמת השרות שאליה הורגלו".

קבוצת טרנס אינוביישן גרופ (TIG) מתמחה בפיתוח וייצור של פתרונות הנדסה אלקטרו-מכניים ומערכות מחשוב מורכבות עבור לקוחות במגזר התעשייתי, הרפואי, הצבאי, ביטחון המולדת, סייבר, תקשורת ועוד. הקבוצה נוסדה בשנת 1985 על-ידי יואב כץ ואייל רודוב ומנוהלת על-ידי מנכ”ל החברה מר ניר גביש. כיום היא מעסיקה כ-200 עובדים.

לתמיכה טכנית במוצרי איטון ניתן לפנות לאלכסנדרה קיצו'טקין, מנהלת קו מוצרי איטון, בטלפון מספר 050-8901112 או למשרד בטלפון 073-2336660.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה