AMS מצטיידת: רכשה מכונות ייצור חדשות בכ-350 אלף אירו

24 אוגוסט, 2016

חברת AMS מראש העין התקינה מיקרוסקופ ומערכת Rework חדשים, וממתינה לשלוש מכונות השמה חדשות של סימנס לרכיבי 01005, שיגיעו בחודש אוקטובר הקרוב

חברת AMS מראש העין התקינה מיקרוסקופ ומערכת Rework חדשים, וממתינה לשלוש מכונות השמה חדשות של סימנס לרכיבי 01005, שיגיעו בחודש אוקטובר הקרוב

AMS-FLOOR

חברת AMS, קבלנית שירותי הייצור האלקטרוני (EMS) מראש העין, השלימה שלב נוסף בשדרוג תשתית הייצור שלה ורכשה ציוד ייצור ובדיקה בהיקף כולל של כ-350 אלף אירו. כך נודע ל-Techtime. במסגרת פרוייקט ההתחדשות, החברה רכשה שלוש מכונות השמה מסוג Siemens D1/D2 בעלות כושר השמת רכיבים בגודל של 01005, אשר צפויות להתקבל בסוף חודש אוקטובר.

לאחרונה החברה השלימה את ההתקנה והתפעול של מכונת Rework מהחדישות ביותר של חברת Ersa הגרמנית. המכונה כוללת מצלמת השמה דו-כיוונית המאפשרת להתאים את הרכיב למיקומו גם במרווחי רגליים של 0.2 מ"מ ומעלה. היא כוללת מצלמת HD צדדית המבקרת את התהליך בזמן אמת, ויכולת החלפת רכיבים בגודל מינימלי של 01005. שיטת החימום של המכונה מבוססת על שימוש בקרינה אינפרא אדומה (IR) המחממת את חלקו העליון והתחתון של המעגל, תוך שליטה על העוצמה והשטח המחומם. המערכת הזו הותקנה והחלה לפעול.

במחלקת בקרת האיכות, חברת AMS רכשה מיקרוסקופ חדש לבחינת פריטים מורכבים, הפועל בנוסף למכונת הרטנגן הקיימת בקו הייצור. המיקרוסקופ מיועד בעיקר לבחינת רכיבי BGA ורכיבים אחרים בעלי צפיפות רגליים גבוהה. הוא כולל שתי עדשות אופטיות ברזולוציה גבוהה המאפשרות הגדלה של עד פי 90, ועיבוד התמונה באמצעות תוכנה שרצה על מעבד DSP ייעודי. גם המיקרוסקופ הותקן והחל לפעול.

חברת AMS פועלת מפארק אפק בראש העין. היא מעסיקה כ-150 עובדים ומספקת שירותי ייצור, הרכבות וניהול שרשרת האספקה משלב התכנון ועד לאספקת/משלוח המוצרים ללקוח.

לאתר החברה: http://amstech.co.il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית