ניסטק ו-Digi-Key יקיימו הדרכה בניהול שרשרת האספקה

6 ספטמבר, 2016

הדרכה תתקיים ביום ה', ה-15 לספטמבר 2016, במטה קבוצת ניסטק בפתח תקווה. המטרה היא לספק מידע מעשי כיצד לנהל את שרשרת האספקה בשוק דינמי, לקצר זמנים, ולהכיר את תהליך הייצור האלקטרוני

הדרכה תתקיים ביום ה', ה-15 לספטמבר 2016, במטה קבוצת ניסטק בפתח תקווה. המטרה היא לספק מידע מעשי כיצד לנהל את שרשרת האספקה בשוק דינמי, לקצר את זמני הייצור והרכש, ולהכיר את תהליך הרכבת הכרטיס האלקטרוני

NISTECH

קבוצת ניסטק (Nistec) וחברת הפצת הרכיבים Digi-Key, יקיימו הדרכה משותפת ללא תשלום, עבור חברות המתכננות לבצע פרוייקטי ייצור של מערכות אלקטרוניות. ההדרכה תתקיים ביום ה', ה-15 לספטמבר 2016, במטה קבוצת ניסטק ברחוב הסיבים 43 בפתח-תקווה. במסגרת יום העיון יינתנו הדרכות בנושא תכנון נכון ומהיר של שרשרת האספקה וכן יבוצע סיור במפעל להרכבת כרטיסים אלקטרוניים של ניסטק בפתח-תקווה.

מטרת שיתוף הפעולה היא לספק מידע מעשי כיצד צריך לנהל את שרשרת האספקה בשוק דינמי, ללמד שיטות לקיצור זמני הייצור והרכש, ולהכיר מקרוב את תהליך הרכבת הכרטיס האלקטרוני, משלב התכנון ועד למוצר הסופי. החברות יתנו הרצאות בנושאים כמו ניהול מלאי במבנה היברידי מ-NPI לייצור המוני, שיטות בהזמנת רכיבים באופן יעיל ומהיר, ועוד. ניסטק תקיים הדרכה בנושא "איך ניתן לקצר את זמן האספקה? כלים ושיטות", ותבצע סיור בקווי ההרכבה במפעל.

סמנכ"ל השיווק של ניסטק, ארבל ניסן, הסביר שהפרוייקט המשותף נולד בעקבות הרצון של הקבוצה לעזור ללקוחות לצאת עם המוצר שלהם לשוק מהר יותר ויעיל יותר.  "לצורך כך, אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת Digi-Key, שהיא אחת מחברות ההפצה המובילות כיום בעולם בתחום הרכיבים האלקטרוניים".

NISTEC-DGK

ההשתתפות ביום העיון היא ללא תשלום

לרישום: www.nistec.com/livetour

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , ייצור וקבלנות משנה