ניסטק מקימה פעילות קישור מול מחוז דליאן בסין

26 ספטמבר, 2016

ניסטק תפעיל משרד בישראל שיסייע לחברות טכנולוגיות מסין לאתר שותפים טכנולוגיים בישראל. אחד מיעדי הפרוייקט: הבאת עבודות ייצור מסין לישראל

ניסטק תפעיל משרד בישראל שיסייע לחברות טכנולוגיות מסין לאתר שותפים טכנולוגיים בישראל. אחד מיעדי הפרוייקט: הבאת עבודות ייצור מסין לישראל

NISTEC

קבוצת ניסטק (Nistec) חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם אזור דליאן בסין, שבמסגרתו היא מקימה משרד קישור בישראל, אשר יסייע לחברות סיניות לאתר טכנולוגיות ושיתופי פעולה בישראל. מדובר באזור הנמצא בחסות עיריית Dalian, הנחשבת לעיר השנייה בגודלה במחוז Liaoning שבירתו היא שניאנג.

מנהל הרכש של קבוצת ניסטק, עמוס חגי, סיפר ל-Techtime שמחוז Dalian ממוקם בצפון-מזרח סין, ונחשב למוקד תעשיית הטכנולוגיה החמישי בגודלו בסין. "שי שם מרכזים של חברות גדולות מאוד שהוקמו בהשקעות זרות, כמו אינטל, אפל, פנאסוניק ועוד והוא נחשב כמקום מוביל בסין בתחום חברות הסטארט-אפ, שזהו תחום המעניין אותנו מאוד".

הפעילות החדשה התגבשה בעקבות פעילות בארבע השנים האחרונות של ניסטק בסין. במסגרת שיתוף הפעולה, ניסטק מקימה בישראל משרד קישור בממשלת אזור דליאן, אשר יסייע לחברות טכנולוגיות סיניות לאתר מוצרים או שיתופי פעולה בישראל. חגי אמר שעדיין קשה להעריך מה יהיו התוצאות של הפעלות הזו, אולם יש לה פוטנציאל מעניין.

JDH: "אנחנו מקימים פעילות קבועה כדי לראות כיצד ניתן לפתח את שתיוף הפעולה. להערכתנו יש גם מקום להבאת עבודות ייצור מסין לישראל. להערכתי נוצכל להביא ייצור מסויים לישראל בעיקר בשלבי הפיתוח, שבו עלות הייצור פחות קריטית. כמובן שכאשר מדובר בייצור המוני השיקולים אחרים ויש יתרונות לייצור בסין".

קבוצת ניסטק נמצאת בבעלות המנכ"ל יצחק ניסן ומעסיקה כ-850 עובדים. היא הוקמה בשנת 1985 ופועלת במתכונת של קבוצת חברות בנות המספקות שירותי עריכת מעגלים מודפסים והרכבות. כיום היא כוללת גם מפעל הרכבות וייצור אלקטרוני בפתח-תקווה, במעלות ובקצרים. בשנת 2013 היא רכשה את יצרנית המעגלים המודפסים אלטק מפתח תקווה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה