אינפיניאון רכשה את Innoluce ההולנדית

20 אוקטובר, 2016

חברת הפאבלס ההולנדית מתמחה בתחום ה-MEMS. העיסקה תאפשר לאינפיניאון לפתח חיישני LiDar זולים עבור מכוניות אוטונומיות

חברת הפאבלס ההולנדית מתמחה בתחום ה-MEMS. העיסקה תאפשר לאינפיניאון לפתח חיישני LiDar זולים עבור מכוניות אוטונומיות

ערכת פיתוח של Innoluce
ערכת פיתוח של Innoluce

חברת אינפיניאון (Infineon Technologies) רכשה יצרנית חיישנים הולנדית כדי לחזק את מעמדה בתחום הרכב האוטונומי. חברת Innoluce BV מהעיר Nijmegen שבהולנד יצאה בשנת 2010 מתוך חברת פיליפס כדי לפתח פתרונות אופטיים מבוססי MEMS.

סורק לייזר מיניאטורי של
סורק לייזר מיניאטורי של Innoluce

החברה פיתחה מכשירי לייזר קטנים שבהן הקרן נשלטת באמצעות מראות זעירות המצויות ברכיבי ה-MEMS. חברת אינפיניאון הודיעה שבכוונתיה להשתמש בטכנולוגיה כדי לפתח מכ"ם לייזר מסוג LiDar עבור כלי-רכב. נתוני העיסקה לא פורסמו. היא בוצעה במסגרת אסטרטגיה של אינפיניאון הממוקדת בפיתוח ואספקת שלושה חיישנים מרכזיים לשוק הרכב האוטונומי: חיישני לייזר, רכיבי מכ"ם ומצלמות.

טכנולוגיה גבוהה במחיר נמוך

חיישני LiDar משתמשים בקרני לייזר כדי לאתר אובייקטים בקריבת המכונית, ולכן סורקי LiDar נחשבים כפתרון מתאים לאיתור חפצים קטנים ברזולוציה גבוהה (חישוב מדוייק של המרחק). נשיא חטיבת הרכב באינפיניאון, פיטר שייפר, אמר שמטרת החברה היא להפוך את טכנולוגיית הלייזר הזאת "לזמינה עבור כל מכונית חדשה אשר תיוצר בעולם.

"מכשירי ה-LiDar הקיימים היום בשוק מבוססים על מראות ולכן הם יקרים מאוד. כדי להפוך את הטכנולוגיה לזמינה מבחינת המחיר, יש להתבסס על טכנולוגיית סמיקונדקטורס". חברת אינפיניאון פועלת ממינכן, גרמניה ומעסיקה כ-35,400 עובדים בעולם. בשנת 2015 הסתכמו מכירותיה בכ-5.8 מיליארד אירו.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , סמיקונדקטורס