סרגון זכתה במכרז של מפעיל תקשורת מרכזי בארה"ב

26 אוקטובר, 2016

סרגון תספק למפעיל את פלטפורמת ה-FibeAir IP-20. היקף העסקה – למעלה מ-4 מיליון דולר. מניית החברה זינקה ב-150% בחצי השנה האחרונה

סרגון תספק למפעיל את פלטפורמת ה-FibeAir IP-20. היקף העסקה – למעלה מ-4 מיליון דולר. מניית החברה זינקה ב-150% בחצי השנה האחרונה

fibeair-ip-20g
חברת סרגון (Ceragon), המספקת פתרונות בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), נבחרה על ידי מפעיל תקשורת מרכזי (Tier 1) בארצות הברית לשמש כספק התמסורת האלחוטית העיקרי שלו. במסגרת ההסכם, סרגון תתמוך באסטרטגיית העיבוי והאופטימיזציה של הרשת הסלולרית של המפעיל באמצעות פלטפורמת הדגל של סרגון, ה-FibeAir IP-20. הזמנות ראשונות, בסכום של למעלה מ-4 מיליון דולר, יתקבלו במהלך הרבעון הרביעי.

המכרז היוקרתי בארצות הברית מצטרף לארבע עסקאות שעליהן חתמה החברה בחודש יוני בהיקף של 45 מיליון דולר עם ארבע מפעילות סלולר בהודו ובאמריקה הלטינית, שהזמינו את פלטפורמת IP-20 של סרגון כדי לשדרג את התשתיות לרשתות 4G.

סרגון מספקת פתרונות תקשורת אלחוטיים בקיבולת גבוהה לתקשורת בין תחנות הבסיס והמתג הראשי ברשת. פלטפורמת ה- FibeAir IP-20של סרגון, והטכנולוגיה מרובת-הליבות הייחודית שלה, מאפשרת למפעיל התקשורת פריסה מהירה וחדשנית עם יכולת גמישות המאפשרת להגדיל את הקיבולת של רשת התקשורת שמתרחבת והופכת לצפופה יותר באתרים סלולריים.

המשקיעים מביעים אמון – המנייה מזנקת בשנה ב-130% בחצי שנה

בעקבות הדיווח זינקה ביומיים האחרונים מניית החברה במסחר בתל אביב בלמעלה מ-20% והיא נסחרת כעת על פי שווי שוק של 789 מיליון שקל. מניית החברה נסחרת במקביל גם בנסדא"ק. העסקאות הגלוגליות הללו והצלחת פלטפורמת ה-IP-20 בשוק חיזקו את אמון המשקיעים בחברה, ובחצי שנה האחרונה זינקה מניית החברה בכ-130%.

מניית סרגון בחצי השנה האחרונה
מניית סרגון בחצי השנה האחרונה

"אנו שמחים לשתף פעולה עם מפעיל התקשורת במטרה לתמוך באסטרטגיית הרשת שלו" אמר נשיא ומנכ"ל סרגון  עירא פלטי. "פלטפורמת ה-IP-20 שלנו פרוסה בהיקף נרחב ברחבי העולם, והיא נחשבת לטובה מסוגה בבחינת יצירת ערך ללקוחותינו באמצעות הקיבולת הגבוהה שהיא מאפשרת, האמינות המוכחת והגמישות שלה, המאפשרת תמיכה בכל תרחיש פריסה."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS