מכירות XtremIO הגיעו למיליארד דולר בשנה

26 אוקטובר, 2016

חברת הסטארט-אפ מגליל ים שנרכשה על-ידי EMC לפני כשלוש שנים תמורת כ-450 מיליון דולר, הגיעה להיקף מכירות כולל של 3 מיליארד דולר, ומיצבה את Dell EMC כמובילת שוק פתרונות האחסון הארגוני מבוסס פלאש

חברת הסטארט-אפ מגליל ים שנרכשה על-ידי EMC לפני כשלוש שנים תמורת כ-450 מיליון דולר, הגיעה להיקף מכירות כולל של 3 מיליארד דולר, ומיצבה את Dell EMC כמובילת שוק פתרונות האחסון הארגוני מבוסס פלאש

xtremio

מערך פתרונות ה-All-Flash של קבוצת XtremIO הפועלת מגליל ים שבשרון, הגיע להיקף הזמנות של יותר ממיליארד דולר בשנה. חברת Dell EMC דיווחה לפני מספר ימים שמאז רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית לפני שלוש שנים, הסתכמו מכירותיה ביותר מ-3 מיליארד דולר ומערך האיחסון שלה הותקן אצל כ-3,000 לקוחות.

דן ענבר
דן ענבר

החברה מסרה שההישג הזה מקבע את מעמדה של EMC (כעת חלק מ-Dell EMC) כחברה המובילה שוק All-Flash העולמי. להערכת חברת המחקר IDC, מחזיקה EMC בכ-40% מהיקף המכירות בשוק הזה, נתח גדול כמעט פי 2.5 מהמתחרה הקרובה ביותר.

חברת XtremIO הישראלית נרכשה על-ידי EMC לפני בחודש מאי 2012 תממורת כ-450 מיליון דולר, בשלב שעדיין לא היו לה מכירות והמוצר עדיין לא היה מוכן לשיווק. החברה פיתחה פתרון איחסון מסוג חדש לחלוטין עבור תשתיות אירגוניות וענן, המבוסס כולו רק על רכיבי זיכרון מסוג Flash. מערך הזיכרון מבוסס מיחידת בסיס X-Brick הכוללת מערך דיסקים מבוססי Flash המנוהלים על-ידי מחשב פנימי המריץ אלגוריתמים לטיוב איכות המידע והאיחזור. הלקוחות יכולים להתרחב באמצעות חיבור יחידות בסיס רבות באמצעות תשתית תקשורת Infiniband של מלאנוקס, ולנהל את מערך הנתונים כאילו הוא משמש יחידת זיכרון מאוחדת.

כבר בשנה שעברקה העריכה חברת EMC, עוד לפני המיזוג עם Dell, שבהו המוצר בעל שיעור הצמיחה הגדול ביותר במכירות בכל 36 שנות קיומה. לאחרונה הכריזה Dell EMC על מספר עדכוני תוכנה חשובים, המרחיבים את יכולות הטמעת היישומים של XtremIO, ומוסיפים יכולות ניהול גם בסביבות הווירטואליות של VMware ושל מיקרוסופט.

סגן נשיא בכיר ומנהל פעילות XtremIO ב-Dell EMC, דן ענבר, אמר שהצמיחה המהירה במכירות מוכיחה שמדובר במוצר המוביל בקטגוריה שלו. "אנחנו ממשיכים לפתח את XtremIO על-מנת להתמודד עם דרישות מאתגרות נוספות של תהליכים בארגונים, אשר יכולים ליהנות מהייחודיות של ארכיטקטורה מבוססת פלאש".

 

בחודש ספטמבר 2016 הושלמה העיסקה שבה רכשה חברת Dell Technologies את חברת EMC תמורת כ-50 מיליארד דולר. העיסקה יצרה ענקית טכנולוגיה הממוקדת בתשתיות IT וענן בשווי שוק של כ-74 מיליארד דולר, המעסיקה כ-140,000 עובדים, ונמצאת עדיין בתהליכי מיזוג ואיחוד פעילויות.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , תעשייה ישראלית