יצרנית המשקפיים השנייה בגודלה בעולם מייצרת אבות טיפוס במדפסת של סטרטסיס הרחובותית

6 נובמבר, 2016

תאגיד ספילו האיטלקי משתמש במדפסת התלת מימד 750J של סטרטסיס לייצור אבות טיפוס, וחוסך בכך 60% מזמן הייצור

תאגיד ספילו האיטלקי משתמש במדפסת התלת מימד 750J של סטרטסיס לייצור אבות טיפוס, וחוסך בכך 60% מזמן הייצור

safilo_draft_5__mg_5223
safilo האיטלקית משתמשת ב-J750 של Stratasys

יצרנית מדפסות תלת הממד הרחובותית סטרטסיס הודיע היום כי יצרנית המשקפיים השנייה בגודלה בעולם, ספילו, משתמש במדפסת התלת מימד 750J של החברה הישראלית לצורך ייצורם של אבות טיפוס. על פי החברה האיטלקית, השימוש בטכנולוגיית הדפסת תלת מימד מביא לחסכון של 60% בזמן הייצור של אבות טיפוס.

דניאל טומאסין, מתאם דגמי מוצר בתאגיד המשקפיים האיטלקי מסר כי אימוץ טכנולוגיית הדפסת תלת הממד של סטרטסיס הביא להאצה משמעותית של תהליך ייצור אבות הטיפוס של דגמי משקפיים חדשים. העיצוב והייצור הידני של אבטיפוס לדגם משקפיים ארך בעבר למעלה מ-15 שעות, וכלל שלבים רבים של עבודה כולל שיוף ידני של אבות הטיפוס. המדפסת של סטרטסיס הפחיתה את אורכו של התהליך ל-3 שעות בלבד. אבות הטיפוס שמעצבת ספילו האיטלקית מיעדים למותגים הבלעדיים של היצרנית ספילו, קררה ופולרויד, כמו גם למותגי משקפיים חיצוניים מובילים כדיור, הוגו בוס, מקס מארה וג'ימי צ'ו.

טמיסו המשיך והסביר כי " באמצעות מדפסת ה-750J, אנו יכולים לתכנן דגמים חדשים תוך שעות ספורות. יותר מכך, המדפסת מאפשרת לנו לייצר כמה וריאציות לכל אבטיפוס. יכולת זאת חוסכת זמן וכסף רב, והופכת את תהליך הייצור לגמיש ויצירתי יותר".

זמן תגובה מהיר בעולם של אופנות משתנות

fullsizerenderדיוויד לארוסי, מנהל עיצוב בספילו האחראי למותגים כקררה וג'יבנשי הדגיש כי האפשרות לייצר אבות טיפוס באותו המרקם ומאותם החומרים כמוצרים המוגמרים עצמם משפר מאוד את יכולתו של התאגיד לענות במהירות על השינויים המהירים באופנות בתחום המשקפיים התחרותי.

"זוהי תחילתו של עידן חדש עבור מעצבים, הודות ליכולתה של ה-750J להדפיס מגוון כמעט אינסופי של צבעים וגוונים, במרקמים שונים ומשונים, אנו יכולים לייצר מגוון עצום של עיצובי מסגרות במהירות ובזול. הדבר מאפשר לנו להשיק דגמים חדשים במהירות ולהשיג יתרון על פני מתחרינו". לארוסי הוסיף ואמר שהמסגרות המודפסות עולות באיכותן עח פי אבות טיפוס מייצור ידני.

ממתינים למהפכה התעשייתית הבאה

סטרטסיס הרחובותית ממצבת עצמה כחברה מובילה בתחום הדפסת תלת המימד לתעשייה. שיתוף הפעולה עם יצרנית המשקפיים השנייה בגודלה בעולם מצטרף לשורה של שיתופי פעולה מרשימים עם יצרניות תעשייתיות מובילות בתחומים שונים כסימנס, בואינג ופורד. חברות רבות עוברות ליצר אבות טיפוס באמצעות מדפסות תלת מימד, וסטרטסיס היא בהחלט חברה מובילה בתחום זה. עם זאת, ייצור אבות טיפוס הוא רק המתאבן לקראת מהפכה תעשייתית נוספת – ייצור סדרתי המוני באמצעות מדפסות תלת מימד. ימים יגידו עם שיתוף הפעולה עם ספילו בייצור אבות טיפוס יבשיל אי פעם לייצור סדרתי של המוצרים עצמם באמצעות טכנולוגיה דומה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , חדשות