מרכז הפיתוח של מארוול ישראל משיק פתרון 25GbE ו-GbE100 למרכזי מחשוב

10 נובמבר, 2016

הפיתרונות מאפשרים למרכזי מחשוב לעבור לכוח מחשוב גדול יותר ואחסון יעיל, במבנה הוצאות ארוך טווח מופחת, הדומה לפתרון ה-10GbE

הפיתרונות מאפשרים למרכזי מחשוב לעבור לכוח מחשוב גדול יותר ואחסון יעיל, במבנה הוצאות ארוך טווח מופחת, הדומה לפתרון ה-10GbE

marvell_-25gbe-data-center-solution_image1
מארוול משירה רכיבים חדשים

יצרנית השבבים מארוול השיקה משפחת רכיבים המספקת פתרון לקצבי העברת נתונים של 25GbE ו-100GbE עבור מרכזי המחשוב (Data Centers). משפחת הרכיבים פותחה במרכז המו"פ של מארוול ישראל וכוללת פתרון מלא המצויד ביכולות עיבוד של חבילות ברוחב פס גבוה, המתאים בצורה מיטבית לדרישות המחשוב העתידיות.

בעת שמרכזי המחשוב מגדילים את קצבי התעבורה כדי להתמודד עם זרם הנתונים ההולך וגדל, עולה צורך לאזן במקביל את העלות התפעולית ועלות ההון הכרוכים במעבר לדור הבא של הרשתות. על פי מארוול, פתרון  ה-25GbE וה-100GbE מספק את התועלות של כוח מחשוב גדול יותר ואחסון יעיל, במבנה הוצאות ארוך טווח מופחת, הדומה לפתרון ה-10GbE.

גיא אזרד, סמנכ"ל פיתוח של חטיבת ה-Switching ומנהל מרכז הפיתוח של מארוול ישראל: "הפתרונות החדשים שפותחו בישראל ממחישים את הידע והמומחיות של מרכז המו"פ בארץ בתחום ה-Networking של מרכזי מחשוב ונתונים. הפתרונות הללו מהווים תרומה חשובה לתעשייה שכן הם יאפשרו מעבר קל, מהיר ויעיל מבחינה כלכלית לקצבי תעבורה של 25GbE/100GbE, יכולת חיונית בעידן של צמיחה דרמטית ורציפה בהיקפי הנתונים המופקים ברחבי העולם".

פתרון ה-25GbE/100GbE החדש של מארוול כולל את מעבדי Prestera 980X84xx ומשפחת רכיבי תקשורת בשכבה הפיזית לרשתות Ethernet Alaska C 88X5123 / 88X5113 – התואמים כולם לתקנים IEEE25GbE ו-IEEE100GbE. משפחת המתגים החדשים מציעה פתרון 25GbE יעיל לתצורות נפוצות של ארונות שרתים (ToR). כמו כן, מתגי Prestera הינם בעלי ממשק פיסי משולב (PHY) ומאפשרים למרכזי הנתונים לפעול בצריכת  הספק  של  פחות  מ-1  וואט  לפורט לכל כניסה של 25GbEביישומים של שרתי ToR. הדבר מאפשר להגדיל את משאבי המחשוב והאחסון ולהפחית עלויות החשמל והקירור, המהווים מרכיבים מרכזיים בעלויות מרכזי הנתונים.

רכיב תקשורת בשכבה הפיזית  לרשתות Ethernet Alaska C 88X5123 מאפשר ללקוחות לתמוך במפרט החדש IEEE 25GbE במעגלים המשולבים של מערכות המיתוג הנוכחיות שלהם – ללא כל צורך בהשקעה יקרה לפיתוח סיליקון חדש. הפתרון החדש – בתצורת Gearbox – מציע יכולת להמיר תקשורת בקצב של 40GbE לקצב של 25GbE ובכך לצמצם את כמות החיבורים הפיזיים בקצבי 10GbE לחיסכון בעלויות הרכש. הרכיב תוכנן במיוחד לאפשר לכרטיסי רשת לרשתות 40GbE לתמוך באופן טבעי ברשתות 25GbE ולהאיץ בכך את הזמינות של כרטיסי רשת לרשתות 25GbE.

בפיתוח המוצרים החדשים שיתפה מארוול פעולה עם יצרנים מובילים של מוצרים מקוריים (ODM) וביניהם: Delta Networks, Foxconn, Pegarton Corporation ו-Wistron NeWeb Corporation כדי לספק פלטפורמות 98CX84xx מוכנות לאפליקציות מיתוג בתוצרת ToR.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: סמיקונדקטורס , רכיבים