דב סלע מחליף את צבי אלון כמנכ"ל ראדא

14 נובמבר, 2016

צבי אלון הודיע על עזיבתו את התפקיד לאחר 17 שנים בראדא, בכללן 10 שנים כמנכ"ל החברה. סלע שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה

צבי אלון הודיע על עזיבתו את התפקיד לאחר 17 שנים בראדא, בכללן 10 שנים כמנכ"ל החברה. סלע שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה

rada

ראדא תעשיות אלקטרוניקה (RADA) הודיעה כי מועצת המנהלים קיבלה את בקשת המנכ"ל צבי אלון לעזוב את החברה לאחר 17 שנים בראדא, בכללן כ-10 שנים כמנכ"ל החברה לאחר שמונה לתפקיד בשנת 2007. במקומו מונה לתפקיד דב סלע, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה, אשר מחליף את צבי אלון כמנכ"ל ונכנס לתפקיד מיידית.

dov_sellaסלע הצטרף לראדא בינואר 2003 ושימש כסמנכ"ל התפעול מאפריל 2003 ועד יולי 2007, אז מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה. לפני הצטרפותו לראדא (בשנים 1982-1997), שימש במספר תפקידי ניהול בחטיבת אויר של אלביט מערכות, בכללם ראש מינהל תכניות, ראש מינהל הנדסת אוויוניקה, ומנהל פיתוח עסקי. בשנים 1997 ל-2000 הוא שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי ומו"פ בחברת המכשור הרפואי  אולטרהגייד, בשלוש השנים שלפני הצטרפותו לראדא שימש סלע כנשיא נוירוויז'ן, גם היא חברת סטארט-אפ בתחום הרפואי.

סלע הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון. בשירותו הצבאי שימש כנווט קרב בחיל האוויר. יוסי בן שלום, יו"ר ראדא, אמר שצביקה שירת את ראדא במשך 17 שנים. "הוא הוביל את החברה מעסקי אוויוניקה מסורתיים לעבר עתיד של מערכות רדאר טקטיות, והיה אחראי על מהלך גיוס השקעה אשר פתרה את המשבר הפיננסי בחברה. אנו מודים לצביקה על מחויבותו העצומה לחברה, על המאמצים והתרומה, ומאחל לו בשם מועצת המנהלים של החברה הצלחה רבה בדרכו החדשה".

גיוס הצלה באמצע 2016

ראדא מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מערכות מכ"ם יבשתי טקטי להגנת כוחות ומתקנים, מערכות ניווט אינרציאליות, מערכות אוויוניקה והשבחות כלי טייס. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי של כ-22.2 מיליון דולר.

במהלך 2015 סבלה ראדא מבעיות נזילות וחובות שאיימו על קיומה. היא קיבלה אספקת חמצן מחברת ההשקעות הפרטית DBSI של יוסי בן שלום וברק דותן. על-פי ההסכם עם DBSI שאושר באסיפת בעלי המניות של ראדא במאי, רכשה DBSI מניות של החברה תמורת 4 מיליון דולר, בכך הצילה אותה למעשה ממחיקה מהמסחר בבורסה של ניו יורק.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות