סייברביט תספק מערכות אבטחה ללקוחות Samsung SDS

16 נובמבר, 2016

פלטפורמת SCADAShield של סייברביט מגינה על מערכות בקרה תעשייתיות מסוג ICS/SCADA בפני מתקפות סייבר

פלטפורמת  SCADAShield של סייברביט מגינה על מערכות בקרה תעשייתיות מסוג ICS/SCADA  בפני מתקפות סייבר

cyberbit

חברת Samsung SDS, שהיא חברה בת של קבוצת סמסונג המספקת שירותי IT, בחרה בחברת אבטחת הסייבר הישראלית סייברביט (CyberBit) כדי לספק פלטפורמת אבטחה להגנה על לקוחותיה מפני התקפות על מערכות בקרה תעשייתיות. סייברביט היא חברת בת של אלביט מערכות (Elbit).

כיום, בשל הממשק ההדוק בין רשתות תקשורת לבין מערכות התפעול והליבה במפעלים ומתקני תשתית, רשתות הבקרה התעשייתיות (ICS/SCADA), האחראיות על פיקוח וניטור תהליכי הייצור והתפעול, הינן יעד רגיש למתקפות סייבר. חדירה לרשת ה- ICS/SCADAעלולה להוביל לפגיעה במערכות התפעול ולשבש את פעילות הייצור או תפקוד התשתיות.

פלטפורמת SCADAShield הותאמה על-ידי סייברביט לרשתות ICS/SCADA בשוק הקוריאני, ומיועדת להגן על מערכות הבקרה התעשייתיות מפני מתקפות סייבר. המערכת מנטרת את כל המכשירים והמערכות ברשת התקשורת של המפעל ומבצעת ניתוח של הממשק שבין שכבת ה-IT (טכנולוגיות המידע) לבין ה-OT (מערכות התפעול) כדי לחשוף פרצות ונקודות פגיעות לניסיונות פריצה.

חברת Samsung SDS מספקת שירותי תמיכה וייעוץ בתחום ה-IT ללקוחות ב-11 מדינות ברחבי אסיה בתחומי האלקטרוניקה, הייצור, השירותים והפיננסיים, ובכלל זה גם שירותי מידע, ייעול ואבטחה למפעלי ייצור ומתקני תשתית רגישים. ברבעון השלישי של 2016 רשמה החברה הכנסות של 871 מיליון דולר. Samsung SDS וסייברביט ישתפו פעולה לפריסת מערכת SCADAShield כדי לסייע להגן על תשתיות קריטיות של לקוחותיה שלSamsung SDS בתחומי הייצור והתשתית.

"מתקנים של מערכות קריטיות פגיעים במיוחד למתקפות סייבר בגלל החומרה המסורתית שלהם, פרוטוקולי תקשורת ייחודיים והיעדר מודעות אבטחתית בקרב מנהלי תפעול רשתות",  אמר עדי דר, מנכ"ל סייברביט. "אנו נשתף פעולה עם סמסונג על מנת לגשר על הפער הזה ונסייע לארגונים באזור אסיה-פסיפיק להגן על עצמם מפני מתקפות סייבר קריטיות עם פוטנציאל הרס נרחב" הוסיף דר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות