JFrog הישראלית רוכשת את Conan הספרדי

20 נובמבר, 2016

חברת Conan פיתחה פיתרון לניהול קוד בשפת C/C++, ותאפשר ל-JFrog להרחיב את מגוון המוצרים שהיא מציעה לניהול ושיתוף ספריות תוכנה לחברות וארגונים

חברת Conan פיתחה פיתרון לניהול קוד בשפת C/C++, ותאפשר ל-JFrog להרחיב את מגוון המוצרים שהיא מציעה לניהול ושיתוף ספריות תוכנה לחברות וארגונים

about_jfrog_banner_19201JFrog, אחת מחברות הסטארט-אפ הצומחות ביותר בישראל, ממשיכה להתרחב, החברה מנתניה, המפתחת פתרונות לניהול, אחסון והפצת תוכנה, הודיעה על רכישתה של חברת Conan הספרדית, המפתחת פלטפורמת קוד פתוח לניהול חבילות תוכנה שנכתבו בשפת C/C++. סכום העסקה לא נמסר.

JFrog נוסדה בשנת 2008 על ידי שלומי בן חיים, יואב לנדמן ופרדריק סימון ופועלת מקליפורניה ונתניה (פולג). JFrog מפתחת כלים בקוד פתוח המאפשרים לחברות לנהל ספריות תוכנה להוציא עדכוני תוכנה בקצב מהיר ויעיל יותר. הכלים של החברה זמינים לשימוש בענן או בהתקנה מקומית, ונמצאים בשימוש על ידי מיליוני משתמשים בעולם בקרב כ-3,000 לקוחות וחברות, בהם חברות טכנולוגיה מובילות כגון אורקל, לינקדאין, טוויטר, סיסקו, אדובי, מסטר-קארד, אפל, גוגל, אמזון ועוד.

מוצר הדגל של JFrog הוא ה-Artifactory, פלטפורמה אשר נועדה לייעל ולבצע אוטומטיזציה של תהליך בניית התוכנה ושחרור עדכוני התוכנה בארגון. הפלטפורמה מאפשרת למפתחים בחברה לשתף, לאחסן ולהפיץ קוד תוכנה בקרב גורמים שונים בחברה, וזאת בהתאם לדרישות הפרויקט ומדיניות שיתוף המידע בארגון. מוצר נוסף של JFrog, המהווה כלי משלים ל-Artifactory, הוא ה-JFrog Bintray, פלטפורמה המיועדת לאחסון ושיתוף של הקוד הבינארי בבניית התוכנה.

חברת Conan הספרדית, אשר הוקמה ב-2016 על ידי דייגו רודריגז ולואיז מרטינז, פיתחה כלי בשם conan.io, אשר מאפשר למפתחים בשפת C/C++ לנהל ולשתף באופן יעיל ואוטומטי ספריות תוכנה בתוך הארגון. דייגו רודריגז ולואיס מרטינז יצטרפו כעת ל-JFrog במטרה להטמיע את פתרונות בשפת ה- C/C++למוצרים הקיימים של JFrog ולפתח מוצרים חדשים.

בינואר האחרון השלימה JFrog סבב גיוס הון, בהובלת Scale Ventures, בהיקף של 50 מיליון דולר, במטרה להוציא לפועל תוכניות של התרחבות. הרכישה הנוכחית תאפשר ל-JFrog להרחיב את סל המוצרים שלה ולספק פתרון ייעודי לניהול והפצה של ספריות תוכנה גם עבור מתכנתים בשפת C/C++.

מנכ"ל JFrog שלומי בן חיי אמר "חברות תוכנה נדרשות לשחרר במהירות עדכוני תוכנה ללא קשר לשפה או לטכנולוגיה. יש לנו פתרון אוניברסאלי וקהילת מפתחי ה- C/C++יושבת על מאגר הקוד הגדול בעולם, אך אין להם מענה בשפת -C/C++לניהול הקוד הבינארי שלהם. קונאן בנו פלטפורמה גמישה ומגוונת עבור מפתחי -C/C++. ההצטרפות של קונאן, תאפשר לנו להציע פתרון אמיתי לביצוע אוטומטיזציית תוכנה ופיתוח DevOps לקהילת מפתחי ה-C/C++."

קהילת המפתחים של C/C++ היא קהילת המפתחים הגדולה בעולם, ומונה כ-4.5 מיליון מפתחי C/C++ ועוד 2 מיליון מפתחי C. חרף כך, אין בשוק פתרונות לניהול ושיתוף ספריות תוכנה בארגון, מה שמקשה ומסרבל את תהליך בניית התוכנה ב-C/C++. "זיהינו בקרב לקוחותינו צורך ארגוני אמיתי בפיתרון לניהול בינארי בשפת C/C++.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מיזוגים ורכישות , תוכנה ותכנון אלקטרוני