מלאנוקס קטפה 6 פרסים ב-Super Computing 2016

21 נובמבר, 2016

ה-EDR InfiniBand של מלאנוקס זכה בפרס מוצר קישוריות מיחשוב על הטוב ביותר. במקביל, השיקה מלאנוקס את ה-HDR 200Gb/s, המכפיל את קצב העברת הנתונים במרכזי נתונים

ה-EDR InfiniBand של מלאנוקס זכה בפרס מוצר קישוריות מיחשוב על הטוב ביותר. במקביל, השיקה מלאנוקס את ה-HDR 200Gb/s, המכפיל את קצב העברת הנתונים במרכזי נתונים

hpcawardsחברת מלאנוקס (Melanox), המספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, זכתה בשישה פרסי בחירת הקוראים ובחירת העורכים של המגזין HPCwire בוועידת מחשוב העל Super Computing 2016, שהתקיימה בשבוע שעבר במלון 'גראנד אמריקה' בסולט לייק סיטי, יוטה, ארה"ב, בהשתתפות למעלה מ- 1,300 אורחים.

ששת הפרסים מכסים מגוון קטגוריות ומכירים בהישגי החברה באספקת טכנולוגיית קישוריות עתירת ביצועים המאפשרת פלטפורמות מחשוב ואחסון עם הביצועים והיעילות הגבוהים ביותר.

ה- Mellanox EDR InfiniBand של מלאנוקס זכה בפרס בחירת הקוראים בקטגוריית "מוצר הקישוריות או הטכנולוגיה הטוב ביותר". מוצר זה זכה גם בפרס בחירת העורכים בקטגוריית "מוצר או טכנולוגיית קישוריות מיחשוב על הטוב ביותר". ה-ConnectX-5 של מלאנוקס נכלל ברשימת חמשת המוצרים או הטכנולוגיות הטובים/ות ביותר למעקב על פי בחירת הקוראים.

מלאנוקס זכתה בפרס "שיתוף הפעולה הטוב ביותר בין ממשלה לתעשייה" של בחירת העורכים על העובדה כי מוצריה עוברים הערכות מוצר במרכז להערכת טכנולוגיות מתקדמות CENATE, מעבדה של משרד האנרגיה בארצות הברית, לצד מוצרים של Micron Technology, מלאנוקס טכנולוגיות, Penguin Computing, NVIDIA, יבמ, ו- Data Vortex.

עוד קטגוריה יוקרתית שבה זכתה מלאנוקס בפרס העורכים הוא "השימוש הטוב ביותר של מיחשוב על בענן" וזאת בגין שיתוף הפעולה בין מרכז מחשוב העל של סן דייגו ומלאנוקס, אשר השיג התקדמות היסטורית וחשובה על ידי הקלטת גלי כבידה שנוצרו מהתנגשות שני חורים שחורים במרחק מיליוני שנות אור.

אייל ולדמן עם ורנר ינס וון רנסבורג ומיכאל שוי1
אייל ולדמן עם ורנר ינס וון רנסבורג ומיכאל שוי1

סמנכ"ל השיווק של מלאנוקס, גלעד שיינר, קיבל פרס מנהיגות יוצאת דופן בתחום ה-HPC (מחשוב עתיר ביצועים) עבור תרומתו האישית לקהילה במשך הקריירה שלו, כהונתו בשמונה השנים האחרונות כיושב הראש של המועצה למיחשוב על (HPC Advisory Council), וכן על חלקו בפיתוח ארכיטקטורת Co-Design.

"אני יודע שאני מדבר בשם כל מלאנוקס כשאני אומר כי אנו מרגישים כבוד אמיתי לקבל את פרסי המגזין HPCwire השנה", אמר גלעד שיינר. "פרסים אלה מאמתים את המאמצים שאנו משקיעים כדי להיות תמיד דור אחד לפני כולם, ואת המסירות שלנו לקהילת מיחשוב העל העולמית."

טום טאבור, מנכ"ל Tabor Communications, המו"ל של מגזין HPCwire, אמר "מלאנוקס נחשבת מזה זמן רב למומחית מובילה בתחום מיחשוב על, ותוך שהיא מבינה את התפקיד החשוב שהיא ממלאת במחקר, במדע וקידמה עולמית, החברה ממשיכה לדחוף את מעטפת החדשנות שנה אחר שנה. אין זו השנה הראשונה, ואני בטוח שגם לא האחרונה, שבה הקוראים שלנו והעורכים הכירו בתרומה העצומה של מלאנוקס לקידום מיחשוב על."

מלאנוקס משיקה משיקה את HDR 200Gb/s

בתוך כך, מלאנוקס השיקה באירוע השנתי שלה, שהתקיים לצד כנס ה-Supercomputing 2016 את טכנולוגיית ה-HDR 200Gb/s. ההשקה, בהנחייתו של נשיא ומנכ"ל מלאנוקס איל וולדמן, כללה מצגת וידיאו ארט מרהיבה, ורחפנים שטסו על הבמה וסחפו את הקהל.

על פי מלאנוקס, טכנולוגיית ה-HDR החדשה של החברה מכפילה את מהירות העברת הנתונים במרכזי נתונים ומספקת ביצועים וסקלאביליות שטרם נראו כמותם בתעשיית ה-InfiniBand וה-RDMA.

מתאמי ConnectX-6 , מתגי Quantum, וכבלים וטרנסיברים מסדרת LinkX של מלאנוקס, מספקים ביחד תשתית שלמה של קישוריותInfiniBand   בקצב HDR 200Gb/s עבור הדור הבא של מחשוב עתיר ביצועים (HPC), מערכות לומדות (Machine Learning), ביג דאטה, שירותי ענן, ווב 2.0 ופלטפורמות אחסון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: טכנולוגיות מידע , מחשבים ומערכות משובצות