ניסטק רכשה מכונות ייצור בהשקעה של 3 מיליון שקל

24 נובמבר, 2016

במסגרת ההצטיידות החדשה, נרכשו שתי מכונות השמה Siplace של סימנס ושלוש מכונות ראוטר של היצרנית הטאיוואנית El Automation

במסגרת ההצטיידות החדשה, נרכשו שתי מכונות השמה Siplace של סימנס ושלוש מכונות ראוטר של היצרנית הטאיוואנית El Automation

nistec-hq

קבוצת ניסטק (Nistec) ביצעה השקעה נוספת במכונות חדשות ומתקדמות עבור מפעלי ההרכבה והייצור שלה בפתח-תקווה, במעלות ובקצרין. במסגרת ההשקעה האחרונה נרכשו חמש מכונות ייצור בעלות כוללת של כשלושה מיליון שקל.

ההצטיידות כללה רכישת שתי מכונות השמה חדשות תוצרת חברת Siemens הגרמנית, מדגמי SX Siplace, המאפשרות לבצע השמה של רכיבים קטנים מאוד הנמצאים היום בשימוש, עד לרכיבים בגודל של 01005 (כלומר 0.2 מ"מ על 0.1 מ"מ). תפוקת המכונות המרבית הינה 60,000 השמות בשעה, ברמת דיוק של μm22± (מיקרון). החברה מסרה ל-Techtime שהמכונות ייקלטו וייכנסו לפעילות מלאה בקו ההרכבה של מפעל ניסטק בפתח-תקווה במהלך חודש אפריל 2017.

קו ההשמות החדש של סימנס
קו ההשמות החדש של סימנס

בנוסף, הקבוצה רכשה שלוש מכונות ראוטר מתוצרת חברת El Automation הטאיוואנית. המכונות הן מדגם EM-5700N ומאפשרות לבצע חיתוך וכרסום מדויק במעגלים מודפסים: חיתוך ברמת דיוק של ±0.01mm במהירות כרסום של עד 100mm בשנייה. שלוש המכונות האלה ייכנסו לפעילות מלאה בשלושת מפעלי החברה בפתח-תקווה, במעלות ובקצרין במהלך הרבעון הראשון של שנת 2017.

מנכ"ל קבוצת ניסטק, יצחק ניסן, אמר: "אנחנו שואפים להיות בחזית הטכנולוגיה עם ציוד מתקדם שיענה על צרכי הלקוחות באופן מיטבי בהווה ובעתיד הנראה לעין. לכן, אנו עושים כל שנדרש כדי לספק פתרונות טכנולוגיים מותאמים שיאפשרו ללקוח שלנו לממש את הפיתוח שלו ברמה הגבוהה ביותר ברצפת הייצור".

מכונת הראוטר הטאיוואנית
מכונת הראוטר הטאיוואנית
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית