לקוח אסיאתי הזמין מראדא מכ"ם ב-1.1 מיליון דולר

30 נובמבר, 2016

הלקוח הזמין את המכ"ם הרב-משימתי MHR כדי לספק מענה מיידי לפערים מבצעיים. החברה מאמינה שיגיעו ממנו הזמנות נוספות

הלקוח הזמין את המכ"ם הרב-משימתי MHR כדי לספק מענה מיידי לפערים מבצעיים. החברה מאמינה שיגיעו ממנו הזמנות נוספות

מכ"ם RPS-42 ממשפחת MHR
מכ"ם RPS-42 ממשפחת MHR

חברת ראדא תעשיות אלקטרוניקה (RADA) מנתניה הודיעה היום על קבלת הזמנות ראשונות לאספקת מערכות מכ"מ ממשפחת  MHRMulti-Mission Hemispheric Radars ללקוח אסייתי בעל חשיבות אסטרטגית גדולה לחברה. שווי הזמנות האלה הוא יותר מ-1.1 מיליון דולר, ואספקתן צפויה להסתיים במחצית הראשונה של 2017.

החברה מסרה שהלקוח ביצע הזמנה ראשונה של המערכות מראדא לצורך בחינת המכ"מים ומתן מענה מיידי לפערים מבצעיים. להערכת החברה, פוטנציאל השוק למכירת מכ"מים טקטיים אלה ללקוח זה "הינו מהותי ביותר". ההזמנות שהתקבלו היו למגוון יישומים מבצעיים: גילוי ירי עוין, איתור רחפנים, איתור מטרות קרקעיות, ושילוב של משימות אלה.

המכ"ם של חברת ראדא הוצג לראשונה ב-2013. הוא פועל בטווח התדרים S-Band וכולל Pulse-Doppler ואנטנת שידור וקליטה מסוג Active Electronically Scanned Array המאופיין ביכולת לייצר קרינה ממוקדת (beam forming) הנישלטת באמצעות תוכנה. בין השאר הוא הותקן במערכת מערכת Drone Dome החדשה של חברת רפאל, המשמשת לאיתור והגנה בפני רחפנים עוינים.

דב סלע, מנכ"ל ראדא, אמר: "השקענו לאורך שנים בשיווק ממוקד ובהדגמות ללקוח חשוב זה. אנו שבעי רצון שמאמצינו נשאו פרי עם קבלת הזמנות ראשונות אלה. אנו צופים שהשימוש השוטף במכ"מים שלנו בטווח הקרוב יוכיח את הערך הגבוה שלהם ללקוח ויסלול את הדרך להזמנות מהותיות נוספות בעתיד".

סלע מונה לתפקיד המנכ"ל בתחילת החודש, במקומו של צבי אלון שניהל את ראדא משנת 2007. סלע הצטרף לראדא בינואר 2003 ושימש כסמנכ"ל התפעול מאפריל 2003 ועד יולי 2007, אז מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית