צים בחרה בפתרון ה-Contact Centers של סיסקו

4 דצמבר, 2016

צים בחרה בפלטפורמת הענן של סיסקו לסביבת ה-Contact Center שלה בעשרות מדינות. שווי העיסקה מוערך בכ-3 מיליון דולר

צים בחרה בפלטפורמת הענן של סיסקו לסביבת ה-Contact Center שלה בעשרות מדינות. שווי העיסקה מוערך בכ3 מיליון דולר

הענן משנה את התמונה

 

חברת הספנות צים (ZIM) בחרה בפלטפורמת הענן של סיסקו, ה-HCS (Cisco Hosted Collaboration Solution), עבור מרכזי הקשר (Contact Centers) שלה הפרושים ב-45 מדינות ברחבי העולם. מערכת של סיסקו. שווי העסקה נאמד בכ-3 מיליון דולר.

פלטפורמת הענן של סיסקו נועדה להוות תשתית למערכת ה-SmartCS של חברת צים, המהווה חלק ממהלך רחב לשדרוג רמת השירות ללקוח ושיפור חוויית הלקוח במשרדי צים בכל העולם. העסקה כוללת את פורטפוליו ה-Contact Centers המלא של סיסקו ואת פתרון ה-LAN/WAN החדש.

ההטמעה כבר בוצעה בנציגויות צים באיטליה ויוון. לאור החשיבות בה רואה חברת צים את נושא שדרוג מערכות השירות ללקוח, והיותו חלק מן האסטרטגיה לטווח ארוך של החברה, בבחירה בסיסקו היו מעורבים הדרגים הבכירים ביותר בצים ובהם מנכ"ל החברה. המעבר לפתרון של סיסקו יאפשר לצים גמישות עסקית משופרת, ישדרג את נהלי העבודה בחברה ואת ממשקי העבודה מול לקוחותיה.

המערכת של סיסקו תאפשר לצים לנהל את ההוצאות התפעוליות (Opex) לעומת הוצאות ההון (Capex) ולחזות עלויות עתידיות ובכך לאפשר ניהול יעיל וחסכוני של משאבים. המערכת של סיסקו תאפשר לצים גמישות רבה יותר בניוד עובדים, הקמת משרדים, הקטנת הסיכונים הטכנולוגיים ויציאה מהירה יותר לשוק עם אפליקציות Contact Centers, ותסייע גם להאצה של השגת מטרות האסטרטגיה העסקית של צים ויעדי SLA (Service Level Agreements).

לדברי דודי אבני, סמנכ"ל שירות לקוחות בצים: "אחרי למעלה משלוש שנים בהן בחנו פתרונות שונים בתחום ה-Contact Centers, בחרנו בפלטפורמה כוללת של סיסקו, שנמצאה המתאימה ביותר לצורך שלנו בפתרון גלובלי שיאפשר לנו לייעל את העבודה בין המדינות ברחבי העולם וישדרג משמעותית את צורת העבודה מול לקוחותינו."

לדברי אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "האתגרים העומדים בפני חברות בינלאומיות מורכבים, בעיקר בהקשרים של גמישות ארגונית, שירות וממשק עם הלקוח, ניהול תהליכי עבודה ויצירת סטנדרט אחיד, התרחבות למדינות נוספות ועוד."

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות