סיליקום זכתה בניצחון תכנון משמעותי למוצר SD-WAN

8 דצמבר, 2016

סיליקום תבצע שינויים ייעודיים באבזר vCPE/Edge שתוכנן במקור עבור חברת אינטל. הלקוח צופה הזמנות בהיקף של עד 5 מיליון דולר בשנה

סיליקום תבצע שינויים ייעודיים באבזר vCPE/Edge שתוכנן במקור עבור חברת אינטל. הלקוח צופה הזמנות בהיקף של עד 5 מיליון דולר בשנה

תכנון ייחוס של סיליקום לאבזר NFV מבוסס אינטל
תכנון ייחוס של סיליקום לאבזר NFV מבוסס אינטל

חברת סיליקום (Silicom) זכתה בניצחון תכנון בהיקף של כמה מיליוני דולרים, עבור אבזר חדשני מסוג vCPE/Edge. מדובר באבזר קצה ברשת תקשורת אזורית שניתן לנהל אותו מרחוק באמצעות תוכנה. ההזמנה נעשתה על-ידי חברה שסיליקום הגדירה כ"מובילה בתחום ה-SD-WAN".

מדובר במוצר מוצר שתוכנן במקור עבור חברת אינטל העולמית. ככל הנראה על-ידי סיליקום: באוקטובר 2015 רכשה סיליקום את חברת ADI Engineering, שהיא לשכת תכנון של אבזרי תקשורת העוסקת גם בייצור אבות הטיפוס של הכרטיסים שהיא מפתחת. ADI היא שותפה אסטרטגית של חברת אינטל ומתמחה בפלטפורמות אינטל.

במסגרת ההסכם, סיליקון תבצע שינויים בתכנון הייחוס המקורי ותייצר אותו עבור הלקוח, אשר התחייב לבצע הזמנה בהיקף של 1.3 מיליון דולר בשלב הראשון. הלקוח צופה שהמכירות יעלו במהירות, כאשר ההזמנות מסיליקום צפויות לעלות לכ-2.5 מיליון דולר בשנה הראשונה של השיווק ולאחר מכן לכ-5 מיליון דולר בשנה.

SD-WAN הוא תחום בצמיחה

"אנו שבעי רצון וגאים בעובדה ששחקנית מובילה וצומחת בתחום ה-SD-WAN ממשיכה להעמיק את קשריה עם סיליקום, ושמחים על שהפכה ללקוח חוזר, הבוחר שוב ושוב בפתרונות החדשניים שלנו" אמר שייקה אורבך, נשיא ומנכ"ל סיליקום. "מערכת האמון אשר התפתחה בין החברות הפכה את הבדיקה, והבחירה בפתרונות שלנו לטבעית. אנו נרגשים מעצם ההיקף של העסקה הנוכחית, ומקווים להתממשות התחזיות החיוביות של הלקוח".

המוצרים של סיליקום מיועדים להגדיל את קצב ההעברת הנתונים ולהפחית את זמן ההשהייה (latency) של מכשירים המשמשים ביישומי אבטחת סייבר, ניטור רשתות, ניהול תעבורה, אופטימיזציית WAN, ופתרונות למסחר בתדירות גבוהה, כמו גם מרכזי מידע ויישומים מבוססי ענן המבוססים על טכנולוגיות של וירטואליזציה, SDW, NFV, SDN ו- SD-WAN.

עם פרסום הדו"ח הרבעוני בחודש אוקטובר האחרון, אמר אורבך שסיליקום מתחילה להרחיב את פעילותה בתחום רשתות SD-WAN. בתחום זה, חתמה סיליקום על חוזה עם חברת Versa Networks  לאספקת מתאמי רשת EDGE/CPE עבור הפרויקטים של Versa בתחום רשתות ה-SD-WAN. העסקה הנוכחית מאששת במידה רבה את קביעתו של אורבך כי "תחום ה-SD-WAN  יהווה אפיק הכנסות משמעותי".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת