חברת אבטחת הסייבר Intenzer גייסה 2 מיליון דולר

15 דצמבר, 2016

החברה פתחה "מצלמת אבטחה וירטואלית". את סבב ההשקעה בסטארט אפ הישראלי מתחום אבטחת הסייבר הובילו Smasung Next תל אביב ואלון כהן

החברה פתחה "מצלמת אבטחה וירטואלית". את סבב ההשקעה בסטארט אפ הישראלי מתחום אבטחת הסייבר הובילו Smasung Next תל אביב ואלון כהן

הסטארט אפ הישראלי אינטזר (Intezer) שפיתח פתרון ייחודי בתחום הסייבר – מערכת המאפשרת נראות על כל התוכנות והקבצים הפועלים בארגון (מעין "מצלמת אבטחה" וירטואלית), גייס 2 מיליון דולר בהובלה משותפת שלSamsung NEXT  תל אביב ואלון כהן, מייסד ומנכ"ל לשעבר של סייברארק עם מספר אנג'לים נוספים.

החברה פיתחה מעין "מצלמת אבטחה" עבור המרחב הדיגיטלי, אשר מציגה מפה ויזואלית ופשוטה של כל התוכנות הפועלות בכל רגע נתון בארגון, עד לרמת קטעי-קוד בודדים בזיכרון. בעזרת מערכת זו, ניתן לאתר כמעט כל תקיפת סייבר, שכן כל תקיפה מחייבת את התוקף להריץ קוד כלשהו במערכות הארגון. הצגה פשוטה של המציאות המורכבת של קוד שרץ במערכות, מתאפשרת בזכות הטכנולוגיה הייחודית של החברה, שעובדת בדומה ליישומון זיהוי המוזיקה הפופולארי Shazam, ויכולה לזהות כל קובץ או קוד לא מוכר, "לסנן רעשים" ולזהות מה הוא ומה מקורתיו.

"רוב מוצרי ההגנה מנסים לזהות פעילות זדונית כלשהי ולהתריע על כך. הבעיה היא שפעמים רבות תוקפים מצליחים לתעתע במוצרים אלו לחשוב שהפעילות שלהם לגיטימית. הייחודיות במוצר שלנו זה שהוא פועל בדומה למצלמת אבטחה באמצעותה ניתן לראות בקלות מה מתרחש כל הזמן, ללא קשר אם זוהתה פעילות זדונית או לא והארגון מודע בכל רגע נתון למה שקורה במערכות, מבלי לחכות להתרעות – שליטה מלאה" אמר איתי טבת, מנכ"ל אינטזר. "המוצר שלנו מהווה פתרון להגנה על מערכות קריטיות בארגונים בינוניים עד גדולים. בישראל אנחנו כבר עובדים עם בנק הפועלים ולקוחות גדולים נוספים שלא ניתן לחשוף כרגע".

אייל מילר, מנכ"ל סמסונג נקסט תל אביב מסר כי "סמסונג נקסט תל אביב הוקמה בישראל כדי להשקיע ביזמים המפתחים טכנולוגיות חדשניות הפותרות בעיות אמיתיות. הצוות של אינטזר הרשים אותנו עם הפתרון המיוחד שלהם, הניסיון הייחודי ובדרך בה הם פועלים. אנו מצפים לעבוד בשותפות עם המייסדים – איתי, רועי ואלון ולצרף אותם לקבוצה של חברות מובילות נוספות בחזית הטכנולוגיה שסמסונג נקסט משקיעה בהן".

חברת אינטזר הוקמה ב- 2015 על ידי איתי טבת המכהן כמנכ"ל, לשעבר ראש צוות התגובה של צה"ל לאירועי סייבר (IDF CERT); רועי הלוי, ה-CTO, לשעבר ראש צוות וארכיטקט לפתרונות הגנה בסייבר לצה"ל ואלון כהן, מייסד משקיע, לשעבר מייסד ומנכ"ל cayberarch ומנכ"ל לשעבר של חברת FilesX שנמכרה ל-IBM. כיום מעסיקה החברה 7 עובדים, והיא מתעדת להכפיל את מצבת כח האדם שלה בעקבות הגיוס.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , גיוסי הון , חדשות