עיסקה ראשונה לננו-דיימנשן: מכרה מדפסת ה-PCB ללקוח

15 דצמבר, 2016

הלקוח: חברה בטחונית מארה"ב עם מכירות של כ-20 מיליארד דולר בשנה. זוהי המדפסת החמישית שמוסרת השנה ננו-דיימנשן ללקוחות בטא, והראשונה בתשלום

הלקוח: חברה בטחונית מארה"ב עם מכירות של כ-20 מיליארד דולר בשנה. זוהי המדפסת החמישית שמוסרת השנה ננו-דיימנשן ללקוחות בטא, והראשונה בתשלום

מדפסת ה-DragonFly 2020 של ננו-דיימנשן

חברת Nano-Dimension מנס-ציונה הודיעה היום כי מסרה בתשלום את מדפסת התלת מימד שלה לייצור מיידי של מעגלים מודפסים (PCB) לאחת מ-10 החברות הביטחוניות הגדולות בעולם. מניית ננו-דיימנשן בתל אביב עולה היום בכ-1.8%. זו מדפסת DragonFly 2020 החמישית שהחברה מוסרת השנה ללקוח – והראשונה שנעשית בתשלום.

זהות הלקוח לא נמסרה, אך על פי ננו-דיימנשן מטה החברה שקיבלה את המדפסת ממוקם בארצות הברית, והיא אחת החברות המובילות בעולם בתחומי הגנה וטכנולוגיה, עם הכנסות שנתיות של יותר מ-20 מיליארד דולר. החברה מספקת מערכות הגנה לאלפי סוכנויות מודיעין אזרחיות, ממשלות, תאגידי ביטחון וחברות תעשייתיות בארצות הברית וברחבי העולם.

בין שאר לקוחות שקיבלו עד כה את מדפסת ה-DragonFly 2020, נמנים: חברת FATHOM מארצות הברית, PHYTEC הגרמנית, חברה ביטחונית ישראלית וחברה נוספת מארצות הברית הנמנית ברשימת פורצ’ן-100. לקוחות הבטא מספקים מעין פיילוט המסייע להעריך את היעילות, התפוקה ואיכות הביצוע של המדפסת, ומגעים כאחד מהצעדים האחרונים לפני הוצאת מוצר חדש לשוק.

המטרה: לחולל מהפיכה בייצור מעגלים מודפסים

מדפסת DragonFly של ננו-דיימנשן מבצעת הדפסה ישירה של מעגלים מודפסים רב-שכבתיים באמצעות טכנולוגיית הדפסה תלת-מימדית שהחברה פיתחה. התהליך מבוסס על שימוש בחומרים פולימריים לייצור שכבות הבידוד, ועל דיו המבוסס על ננו-חלקיקי כסף לייצור המוליכים החשמליים במעגל המודפס.

מטרת החברה היא להפוך את המדפסת שלה לכלי עבודה מרכזי ובעל יכולות מגוונות במעבדות פיתוח ובקווי ייצור אלקטרוניים קטנים. בין השאר, המדפסת שלה מיועדת להפוך את תהליך הפיתוח והייצור של אבות-טיפוס אלקטרוניים לתהליך In-house מהיר, כדי לקצר את תהליך הייצור של אבות טיפוס משבועות לימים, ואפילו למספר שעות בלבד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית