פולקסווגן מחפשת חברות סטארט-אפ בישראל

19 דצמבר, 2016

חברת התחבורה העירונית החכמה החדשה של פולקסווגן, Moia, מחפשת צייד סטארט-אפים. דרישות התפקיד: היכרות עמוקה עם ההייטק בישראל, בסינגפור ובסאן פרנסיסקו

חברת התחבורה העירונית החדשה של פולקסווגן, Moia, מחפשת צייד סטארט-אפים. דרישות התפקיד: היכרות עמוקה עם ההייטק בישראל, בסינגפור ובסאן פרנסיסקו

המנכ"ל אולה הרמס. קץ הבעלות הפרטית?

חברת Moia, שהיא המותג הטרי ביותר של ענקית הרכב פולקסווגן, תשקיע מאות מיליוני דולרים בחברות סטארט-אפ בתחום הניידות. החברה, שאך הוקמה בשבוע שעבר, כבר מחפשת צייד סטארט-אפים שינוע על קו תל-אביב, סינגפור, וסאן פרנסיסקו.

בשבוע שבעבר דיווח Techtime על הקמתה של Moia, חברת התחבורה העירונית החכמה של פולקסוואגן, אשר מצטרפת לשורת המותגים המוכרים של פולקסווגן, כמו יצרניות הרכב Skoda, Porsche ו-Audi. החברה החדשה מתמקדת בתחום רחב ומעורפל מעט: פיתוח וניהול פתרונות תחבורה עירוניים חדשניים.

עם השקתו של המותג החדש, התווה מנהלה הטרי של החברה אולה הרמס את חזונו לעתיד התחבורה בערים הגדולות, הרואה בשיתופיות מודל נכון לערי הענק של העתיד, וחוזה את שקיעת הבעלות הפרטית של כלי רכב בעיר. כעת, שבוע לאחר ההשקה המתוקשרת, מתחילים להתבהר המהלכים שאותם החברה מתכננת.

המכונית כפלטפורמה פתוחה

בטקס ההשקה של Moia, אמר הרמס כי החברה תפעל כסטארט-אפ\ המגובה במשאבים של תאגיד. היום גילה אתר תעשיית ההייטק הגרמני המוביל  Gründerszene כי פולקסוואגן Moia צפויה להשקיע מאות מיליונים בחברות וטכנולוגיות חדשניות בתחום התחבורה. למעשה, החברה החדשה תבנה כפלטפורמה פתוחה אליה יצורפו טכנולוגיות, פתרונות ויישומים חדשים כל העת. כאשר כלי הרכב שיתוכננו על-ידי Moia, ייוצרו על-ידי אחיותיה של החברה בפולקסווגן.

בשטח, כבר מתרגמות ההכרזות לכדי הצעות עבודה קונקרטיות. בין היתר מחפשת החברה החדשה צייד סטרטאפים אשר יאתר עבור Moia חברות הזנק וטכנולוגיות מעניינות להשקעה. דרישת הסף לתפקיד – היכרות מעמיקה עם זירת ההייטק בישראל, עמק הסיליקון וסינגפור משרטטת את מפת מוקדי ההתרחשות החמים בתחום הניידות החכמה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , רכב אוטונומי