"המיזוגים יצרו בעייה בלתי צפוייה בשרשרת האספקה"

21 דצמבר, 2016

מנהל משרד קונברג' ישראל, אורן גדאל, אמר שהחברה גיבשה אסטרטגיה שתיתן מענה לבעיות End Of Life וחוסרים של רכיבים אלקטרוניים בשרשרת האספקה, "בעקבות חוסר יציבות כתוצאה מגל הרכישות והמיזוגים"

Share via Whatsapp

מנהל משרד קונברג' ישראל, אורן גדאל, אמר שהחברה גיבשה אסטרטגיה שתיתן מענה לבעיות End Of Life וחוסרים של רכיבים אלקטרוניים בשרשרת האספקה, "בעקבות חוסר יציבות כתוצאה מגל הרכישות והמיזוגים"

חברת Converge הנמצאת בבעלות Arrow Electronics השיקה אתר אינטרנט חדש המדגיש את המחוייבות של החברה לספק פתרונות לכל אורך חיי המוצר האלקטרוני, כולל במצבי  End Of Life ו-obsolescence management. סגן נשיא ארו ומנהל כללי של קונברג', אריק צ'קאווויי, אמר שהאתר מבטא את התפתחות המודל העיסקי של החברה. "האתר מספק ללקוחות הזדמנות להיות חלק מקהילת ה-FOM ההולכת וגדלה המתמודדת עם בעיות אמיתיות בשרשרת האספקה בנושאים כמו ניהול סיכונים,  רכיבי אובסוליט ו-EOL, מלאים עודפים ומחסור ברכיבים.

מנהל משרד קונברג' בישראל, אורן גדאל, אמר ששוק הרכיבים נעשה מאוד דינמי ומציב אתגרים חדשים מדי יום. "גל הרכישות והמיזוגים בקרב היצרנים גורם בין השאר לחוסר יציבות באספקה, לשינויים בייצור, התארכות זמני אספקה ובחלק מהמקרים גם לחוסרים ולפגיעה אפשרית בשרשרת האספקה של חברות.

השפעת המיזוגים על הפסקת הייצור של רכיבים. מקור: Converge

"כמו שהשוק משתנה, גם אנחנו כחברה מחוייבים להתאים את עצמנו ולתת מענה יעיל ומהיר ללקוחותינו. בתערוכת אלקטרוניקה שהתקיימה בחודש שעבר במינכן השקנו אתר אינטרנט חדש וידידותי המספק הרבה מאוד מידע לכל מי שמתמודד עם רכיבי אובסוליט ושינויים בלתי צפויים בשרשרת האספקה.

"במקביל, אנחנו מפעילים את קהילת Future of Obsolescence Management ודרך האתר ניתן להצטרף לקהילה הזו שמורכבת מאנשי מפתח בתעשייה מכל העולם שחולקים רעיונות, אתגרים ודרכי פעולה בכל הנוגע לניהול רכיבי אובסוליט. הקהילה הזו גדלה בכל יום ואנו נשמח לראות יותר ויותר נציגים מהשוק הישראלי לוקחים חלק".

בתמונה למעלה, צוות ה-FOM של קונברג' (מימין לשמאל): 

From right to left: Francois Schultz – Regional Manager South Europe, Mike Sigrist – Sales Director DACH, Tom Nelsey – Regional Manager Benelux, Oren Gadel – Regional Manager Israel & Middle East, Ilja Lahtinen – Regional Manager – Nordics, Rob Picken – EMEA Director – FOM

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה