Xplenty מגייסת 4 מ' ד' ורוכשת את Driven האמריקנית

25 דצמבר, 2016

חברת הביג-דאטה פיתחה שירות מבוסס ענן המאפשר לארגונים לאסוף מידע ממקורות רבים ולבצע אינטגרציה באופן פשוט שאינו מצריך כתיבת קוד או מחשבי עיבוד חזקים

חברת הביג-דאטה פיתחה שירות מבוסס ענן המאפשר לארגונים לאסוף מידע ממקורות רבים ולבצע אינטגרציה באופן פשוט שאינו מצריך כתיבת קוד או מחשבי עיבוד חזקים

מנכ"ל אקספלנטי יניב מנור

חברת Xplenty הישראלית, שמפתחת טכנולוגיות ביג דאטה שימושיות לארגונים, השלימה גיוס בגובה של 4 מיליון דולר, בהובלת הקרנות האמריקניות Bain Capital Ventures, Rembrandt Venture Partners ו-True Ventures. במקביל, הודיעה החברה על רכישתה של החברה האמריקנית Driven, המפתחת כלי ניטור למערכות ביג דאטה. סכום העסקה לא נמסר.

בסבב הגיוס הנוכחי השתתפו גם קרן מאגה ו-Waarde Capital הרוסית, שהשקיעו באקספלנטי בסבב הגיוס הקודם. עד היום גייסה אקספלנטי כ-7 מיליון דולר בסך הכול, כאשר סבב הגיוס הקודם בוצע באוקטובר 2014.

בעולם שבו יותר ויותר ארגונים נדרשים לנהל ולעבד כמויות גדולות של מידע, מטרתה של הטכנולוגיה של אקספלנטי היא לפשט עבור ארגונים את השימוש בכלים של ביג דאטה. Xplenty מפתחת שירות מבוסס ענן המסייע לאסוף ממגוון רחב של מקורות מידע ומסדי נתונים מידע ונתונים ולהכינו לצורך עיבוד ואינטגרציה. זהו למעשה תהליך קריטי עבור ארגונים יום, שמייצרים היקפים אדירים של מידע אך לא תמיד מצליחים לאסוף אותו בצורה מסודרת ולהפיק ממנו תובנות ותהליכים.

היתרון של המערכת של אקספלנטי הוא גם העובדה שהיא מאפשר גם לאנשים בארגון ללא רקע טכני או ידע בתחום הביג-דאטה להגדיר משימות ולבצע אופטימיזציה של מידע בממשק נוח ללא צורך בכתיבת קוד. השירות של אקספלנטי מאפשר לעבד היקפים גדולים של נתונים במהירות ללא צורך בשימוש במחשבים גדולים וחזקים.

Xplenty הוקמה ב-2012 על ידי יניב מור ושגיא נוימן. החברה משרתת למעלה מ-120 לקוחות ברחבי העולם בתחומים כגון מסחר אלקטרוניה, מדיה, פרסום ותעשיות מסורתיות. החברה מעסיקה כ-20 עובדים במשרדים בתל אביב ובסן פרנסיסקו.

מנכ"ל החברה יניב מור אמר "ארגונים נמצאים היום תחת לחץ הולך וגובר לנצל בצורה מיטבית את הדאטה העומד לרשותם, ולהפיק ממנו תועלת עסקית, על מנת להישאר תחרותיים ולהגדיל הכנסות. עם הגיוס ורכישת Driven, אקספלנטי נמצאת בנקודת זינוק לענות לביקוש הגובר לשירות שאנחנו מספקים".

גארי נקמורה מנכ"ל Driven, החברה שאותה רכשה אקספלנטי, אמר "אקספלנטי ידועה בתחום האינטגרציה של הדאטה וביכולותיה להפוך את חייו של איש הדאטה לנוחים יותר. בהינתן המטרות המשותפות שלנו והגישה הדומה שלנו, פיכת Driven לחלק מאקספלנטי היתה טבעית ונכונה״

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , חדשות , מיזוגים ורכישות