מנכ"ל אפל ישראל, אהרן אהרן, מונה למנכ"ל רשות החדשנות

27 דצמבר, 2016

אהרון אהרון שימש כמנכ"ל אפל ישראל מ-2011. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על "הובלת השינוי שעברה רשות החדשנות ועל חיזוק והובלת החדשנות הישראלית"

כמעט שנה לאחר שהוקמה, מועצת הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית הודיעה על מינויו של אהרון אהרון לתפקיד מנכ"ל הרשות. אהרון אהרון (60) מכהן כיום כסגן נשיא טכנולוגיות חומרה ומנכ"ל אפל ישראל. אהרון משמש בתפקיד הזה מאז 2011, ולמעשה היה המנכ"ל הראשון של אפל בישראל והיה אחראי על הקמת מרכז הפיתוח שלה בארץ.

בעברו שימש אהרון בשורה של תפקידים בכירים במשק הישראלי, ובכלל זה מנכ"ל ומייסד חברת קמרו (Camero), יו"ר חברת דיסקרטיקס (Discretix), מנכ"ל חברת סיברידג'. בנוסף, מילא תפקידים בכירים בחברות טכנולוגיה כמו צורן ו-IBM. במסגרת תפקידו יהיה אהרון אחראי על הובלת השינוי שעברה רשות החדשנות ועל חיזוק והובלת החדשנות הישראלית, תוך יצירת תשתית מבנית יציבה ותמיכה באקו-סיסטם הקיים.

יו"ר רשות החדשנות והמדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה, אבי חסון, אמר שהמינויו של אהרון אהרון למנכ"ל הרשות, "מהווה הצהרה על החשיבות הרבה אשר מייחסת מדינת ישראל לנושא ועל החובה למנות אדם עתיר ניסיון ובעל יכולת לקחת את נושא החדשנות צעד אחד קדימה".

אהרון אהרון אמר: "אני שואף לשמר את הניסיון, הידע והמומחיות שנצברו לאורך עשרות שנים בלשכת המדען הראשי תוך הפיכתנו לגוף שפעילותו מהירה, יעילה ואפקטיבית יותר ומסוגל להפוך לסוכנות החדשנות הטובה בעולם". עוד אמר: "אני מייחס חשיבות רבה להעצמת השותפות בין הממשלה לתעשייה ושואף כי הארגון בהובלתי ישרת היטב את התעשייה, יהיה בקיא באתגרים עימם מתמודדים קהלים שונים, יהיה מסוגל להגיב להם במהירות וביעילות תוך בחינה מתמדת של המגמות המתהוות והעתידיות בתעשיית החדשנות."

רשות החדשנות הוקמה בינואר 2016 כדי למלא את תפקידיה של לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה. הרשות מיועדת לשמש כגוף המרכזי לניהול התמיכה הממשלתית בחדשנות של התעשייה בישראל. הרשות מהווה הגוף המבצע של משרד הכלכלה והתעשייה בכל הקשור לקביעת המדיניות והענקת סיוע לעידוד החדשנות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות