איגוד הפוטוניקה האירופי ישתתף בכנס אואזיס

10 ינואר, 2017

נשיא איגוד חברות האופטיקה האירופאיות (EPIC), ערך ביקור בזק בישראלי כדי להכין משלחת של 20 חברות אלקטרו-אופטיקה אירופיות שתגיע לכנס OASIS שיתקיים בחודש פברואר בתל-אביב

נשיא איגוד חברות האופטיקה האירופאיות (EPIC), קרלוס לי, ערך בשבוע שעבר ביקור בזק בישראל במסגרת ההיערכות של הארגון לקראת הכנס השנתי לאופטיקה ואלקטרו-אופטיקה,  OASIS 6, שיתקיים השנה בימים ב' ו-ג', 27-28 בפברואר 2017 במלון דויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.
קרלוס לי מסר שהוא מארגן משלחת של 20 חברות חברות EPIC שיגיעו לכנס OASIS, במטרה להיפגש עם קולגות שלהן בישראל. במסגרת הביקור הקצרצר, קרלוס לי ביקר בחמש חברות באופטיקה בארץ, והשתתף במפגש עם עם 30 אנשי מפתח מתעשיית האופטיקה הישראלית, שאורגן על-ידי ISERD מהרשות לחדשנות.
בין השאר, הוא נפגש גם עם נילי שלב מנהלת ISERD ועם מנכ"ל איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה דורון קורץ. לדברי קרלוס לי: "איזה דרך להתחיל את השנה החדשה! הספקתי להיפגש עם 30 אנשי מפתח באלקטרואופטיקה ולבקר בחמש חברות ביום אחד".
ארגון EPIC הינו איגוד תעשייתי המקדם את תחום הפוטוניקה באירופה באמצעות קניית נטוורק של קשרים דו"חות שיווקים וטכנולוגיים, סדנאות טכנולוגיות, מפגשים בינלאומיים, כנסים וקידום תחומי הוראת הפוטוניקה באירופה. אתר האיגוד:  www.epic-assoc.com.

מפגש פיסגה אופטי

כנס אואזיס נחשב לאחד מהארועים החשובים בתחום האופטיקה בישראל. יו"ר הכנס הוא פרופ' אברהם קציר מאוניברסיטת תל-אביב, העומד בראש צוות של כ-40 מומחים ופרופסורים מהאקדמיה אשר בנו את תוכנית הכנס.הנושאים המרכזיים בכנס השנה יהיו: חישה מרחוק, פוטוניקה בביולוגיה וברפואה, פוטוניקה צבאית, אופטיקה לא-לינארית, מכשור אלקטרו-אופטי, מיקרו וננו אופטיקה, תופעות מהירות מאוד, אופטיקה קוונטית, אלקטרו אופטיקה בתעשייה, הנדסה אופטית, אנרגיה סולארית, לייזר ויישומים, וכל התחום של לייזר סיבים והיישומים הקשורים בו (IFLA).

בכנס ישתתפו מרצים בכירים מהארץ ומהעולם.בין השאר יגיע חתן פרס נובל לכימיה, פרופ' ויליאם מורנר מסטאנפורד, שייתן הרצאה על סופר רזולוציה ביישום מיקרוסקופיה תלת-מימדית והיכולת לעקוב אחר מולקולה בודדת בתוך התא.

למידע נוסף והרשמה:

Oasis 2017 Conference and Exhibition

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , אלקטרואופטיקה