גילת תספק עם Air Esurfing שירותי אינטרנט מהיר בטיסות בסין

17 ינואר, 2017

Air Esurfing היא חברת בת של אייר מדיה, החברה המובילה בסין לאספקת שירותי תוכן וקישוריות בתטיסות. ההרצה המסחרית תחל ב-2018

חברת גילת רשתות לוויין, המפתחת טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת שירותי התוכן הסינית Air Esurfing, לאספקת שירותי אינטרנט מהיר בטיסות ברחבי סין. Air Esurfing היא חברת בת של Air Media Group, החברה המובילה בסין לאספקת שירותי התוכן והקישוריות בטיסות.

במסגרת שיתוף הפעולה, גילת תעשה שימוש בפלטפורמת התקשורת הלוויינית מרובת האלומות (HTS) שלה ותעבוד עם תדרי Ka של לוויין של חברת הלוויינים הסינית ChinaSatcom. השימוש בתדרי Kaמאפשר תקשורת לוויינית רחבת פס עם קצב וקיבולת העברת נתונים גבוהים יותר בהשוואה ללוויינים רגילים.

הפתרון של גילת יאפשר שירות רציף לעשרות רבות של נוסעים בכל מטוס במהירות העולה על 100Mbps. גילת תספק טרמינל מוטס שלם הכולל את אנטנת ה-ER6000-A KuKa ואת מודם ה-Taurusהייחודיים של החברה. החברות יפעלו במשותף לקבלת אישור STC מרשות התעופה הסינית, הנדרש לצורך הטמעת הטכנולוגיה במטוסים קיימים. שתי החברות צופות כי שלבי הרצה המסחריים יחלו בתחילת 2018.

ג'ון שיאנג, מנהל הפעילות של גילת בסין, אמר "השוק הסיני הינו אסטרטגי עבור גילת ולכן לקחנו חלק מרכזי בפיתוח קישוריות לווין בפס רחב במהלך השנתיים האחרונות, עם פריסת הפלטפורמה מרובת היישומים שלנו. אנו ממשיכים לחפש שחקנים נוספים בסין וברחבי העולם שיחברו אלינו במשימה זו, ומנהלים מגעים עם מספר שחקנים שכאלה."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: תקשורת אלחוטית