סינופסיס השלימה את רכישת Forcheck

23 ינואר, 2017

הרכישה מוסיפה כיסוי של שפת התכנות Fortran לפתרון הניתוח הסטטי Coverity של סינופסיס

חברת סינופסיס (Synopsys) השלימה רכישת נכסים של Forcheck b.v., חברת תוכנה פרטית מהולנד המספקת כלי לניתוח סטטי (static analysis) לאיתור של פגמים בקוד תוכנה ואנומליות ביישומי שפת Fortran. רכישה זו מעניקה לסינופסיס טכנולוגיה נוספת לניתוח קוד סטטי שמרחיבה את יכולות ה-Software Integrity Platform שלה ויוצרת עבור סינופסיס הזדמנויות עסקיות חדשות.

אנדראס קוהלמן

הטכנולוגיה של Forcheck תשולב בתוך פתרון ניתוח הקוד הסטטי Synopsys Coverity במטרה לספק תמיכה לתוכנה הכתובה בשפת התכנות Fortran, הפופולרית ביישומים מדעיים והנדסיים עתירי פעולות נומריות, בתעשיות דוגמת נפט וגז, תעשיות צבאיות וביטחוניות, ובענף התעופה. תנאי העסקה, שהיקפה אינו מהותי עבור הדוחות הכספיים של סינופסיס, לא נמסרו.

הוספת Fortran לרשימה המתארכת של שפות ומסגרות עבודה שנתמכות על ידי Coverity תואמת את אסטרטגיית העל של סינופסיס שמטרתה להביא את כלי בדיקת התוכנה הטובים מסוגם (best ofbreed) של סינופסיס לקהל רחב יותר – החל מארגונים המפתחים יישומי web ומובייל ועד לתוכנות המשובצות בתשתיות קריטיות ובמערכות קריטיות לבטיחות. פתרון Coverity אף תומך בתוכנות ניתוח הכתובות בשפות C/C++, Objective-C, C#, Java, JavaScript, PHP, Python, Ruby, Node.js ו-Android-Java.

"סינופסיס מחויבת להרחיב את פלטפורמת ה-Software Integrity שלה בכדי לשפר את האבטחה והאיכות של תוכנות קריטיות עבור עסקים, משימות ובטיחות", אמר אנדראס קולמן (Kuehlmann), סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת ה-Software Integrity של סינופסיס. "הרכישה של טכנולוגיית Forcheck מספקת לסינופסיס יכולות ייחודיות ומרחיבה את השימושיות של פלטפורמת ה-Software Integrity עבור ארגונים המפתחים ומתחזקים מערכות תשתית קריטיות הכתובות בשפת Fortran".

סינופסיס מספקת באמצעות פלטפורמת ה-Software Integrity פתרונות מתקדמים לשיפור האבטחה והאיכות של תוכנות. הפלטפורמה המקיפה של טכנולוגיות אוטומטיות לניתוח ובדיקה משתלבת בצורה חלקה בתהליך פיתוח התוכנה. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לאתר ולתקן פגיעות באבטחת מידע, פגמי איכות ובעיות של תאימות בשלב מוקדם במחזור פיתוח התוכנה. הפלטפורמה אף מאפשרת להשיג הסמכת אבטחת מידע עבור שרשרת אספקת התוכנה של ארגונים ויכולת לצפות במתרחש בשרשרת אספקה זו.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני