הזמנה ראשונה למערכת ה-MUSE של מדיגוס באיטליה

24 ינואר, 2017

ההזמנה התקבלה במסגרת הסכם ההפצה עם החברה INNOVAMED. מדיגוס פועלת לקבל אישור רגולטורי למערכת שלה בסין

עוד הזמנה למערכת ה-MUSE של חברת המכשור הרפואי מדיגוס (Medigus). חברת המכשור הרפואי, שפיתחה מערכת אנדו-כירורגי זעיר פולשני לטיפול בצרבת כרונית (GERD) ומתמחה גם בתחום טכנולוגיית מיקרו-ראיה ישירה, הודיעה על קבלת הזמנה ראשונה למערכת ה-MUSE מהמפיץ האיטלקי INNOVAMEDICA, חברה פרטית העוסקת בהפצת מיכשור רפואי זעיר פולשני, שעימה חתמה מדיגוס הסכם הפצה לארבע שנים.

בהתאם לחוזה, שנכנס לתוקפו בראשית ינואר, תרכוש החברה האיטלקית מערכות MUSE במינימום של כ-1 מיליון אירו במהלך תקופת ההסכם.

המנייה של מדיגוס זינקה אמש בעקבות ההודעה ב-10.7% והיא נסחרת לפי שווי שוק של 421 מיליון דולר.

כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס אומר: "השותפות בין מדיגוס למפיץ האיטלקי תגדיל את הזמינות של מערכת ה-MUSE לחולים באיטליה הזקוקים לטיפול זעיר פולשני כאופציה לטיפול במחלת ה-GERD. אנחנו שמחים להציע לשוק האיטלקי שהינו שוק מפתח נוסף, טכנולוגיות המשפרות את תוצאות הטיפול בחולים".

על פי מחקרים אחרונים שפורסמו, כ-12% מאוכלוסיית איטליה סובלים מתופעת ה-Reflux (החזר חומצי של מיצי עיכול) על בסיס שבועי.

מערכת MUSE שפיתחה מדיגוס משמשת לביצוע ניתוחים במערכת העיכול לטיפול בצרבת כרונית בטכנולוגיות זעיר פולשניות. פתרון MUSE הוא סוג של אנדוסקופ גמיש וחד-פעמי, המצויד בראייה אולטרא-סונית, מהדק רקמות ומצלמה מהקטנות מסוגה בעולם. המערכת, הכוללת יכולת הידוק (Stapling) תחת הנחייה אולטראסונית, מוכנסת לקיבה דרך הפה ומאפשרת לבצע את הניתוח בלא חתכים חיצוניים, ולהציע לחולים פיתרון ארוך טווח לתסמונת על ידי טיפול בגורם האנטומי שמחולל את תסמיני ה-GERD.אודות מדיגוס.

מדיגוס נמצאת כיום בשלב המסחור של פעילותה בארצות הברית, באירופה ובישראל, וכן פועלת לקבלת אישור רגולטורי בסין.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי