אקטליס תספק מתגים אופטיים לספקית התקשורת הגדולה בצ'כיה

25 ינואר, 2017

החברה הצ'כית תשתמש במתגי איתרנט של אקטליס הישראלית, כדי לספק ביצועים של רשת אופטית על-גבי תשתיות נחושת

חברת אקטליס נטוורקס (Actelis), המייצרת ציוד תקשורת לרשתות היברידיות של סיבים אופטיים וכבלי נחושת, נבחרה על-ידי חברת תקשורת צ'כית מובילה, בתור כספקית ציוד איתרנט לאלפי עסקים ושכונות מגורים ברחבי המדינה. היקף ההסכם מגיע לכמה מיליוני דולר בשנה.

הפתרונות של אקטליס ישמשו לשדרוג תשתית כבלי נחושת הקיימת (Ethernet Over Copper), המשתרעת על 20 מליון קילומטר של כבלי נחושת, ויקשרו אותם אל תשתיות המטרו האופטיות. ההזמנה כוללת את מתגי האיתרנט ML600E ו-ML700 של אקטליס מאפשרים לספק תקשורת באיכות של סיב אופטי באמצעות תשתיות נחושת קיימות, בלא צורך בהמתנה לפריסת תשתיות אופטיות חדשות. חברת Alterntivo הצ'כית תהיה שותפתה של אקטליס בשטח ותעניק את התמיכה הנדרשת ללקוח.

חברת Alternativo נחשבת לחברת האינטגרציה, השירות וההפצה הגדולה בצ'כיה לציוד תקשורת לעסקים ותשתיות לספקי שרות טלקום. מנכ"ל Alternativo, אונדריי ולנטה, אמר שהציוד של אקטליס מאפשר העברה של תקשורת בקצבים גבוהים יותר מכל האלטרנטיבות האחרות בשוק, באמינות גבוהה ותוך חסכון משמעותי בהשקעה. "היכולת של אקטליס לתפקד בתנאי סביבה קשים, ובחללים מצומצמים להתקנת הציוד, היה מרכיב מרכזי בבחירה שלנו בפתרונותיה".

מנכ"ל חברת אקטליס ואחד ממייסדיה, טוביה בר-לב, אמר שההסכם נחתם עם ספק הטלקום הגדול ביותר בצ'כיה. "אחד היתרונות בפתרונות שפיתחנו הוא באפשרות לספק את השירות היום וגם בעתיד, זאת משום שאותן מערכות תומכות במידה שווה בנחושת ובסיבים אופטיים. ההרחבה בעתיד לא תהיה תלויה בעלויות נוספות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תקשורת