מגוון התמנתה למפיצה רשמית בישראל של CONEC

25 ינואר, 2017

שתי החברות חתמו על הסכם הפצה בפתחה של שנת 2017 ויחלו בפעילותן המשותפת באופן מיידי

לירון קפלן

קבוצת MIGVAN פותחת את שנת 2017 בהודעה על חתימת הסכם הפצה עם חברת CONEC הגרמנית, המתמחה בייצור ופיתוח מגוון רחב של מחברים ליישומי תקשורת, אוטומציה, חקלאות, תעופה, אנרגיה, תחבורה, סביבות קשות וציוד רפואי. קו המוצרים של CONEC כולל מגוון רחב של מחברי D-SUB, הזמינים גם בתקן IP67, מחברים למעגלי PCB, מחברים למתח גבוה, סיבים אופטיים ועוד.

במסגרת ההסכם שנחתם, החברות בקבוצת MIGVAN יתחילו באופן מיידי לשווק בישראל את כלל מוצרי CONEC ולספק תמיכה טכנית והנדסית לצוותי פיתוח והנדסה המפתחים מוצרים בטכנולוגיות מתקדמות וזקוקים לפתרונות חיבור חדשניים או מותאמים אישית.

מנהל הייצוא של חברת CONEC, תומס שימנייץ, בירך על שיתוף הפעולה עם קבוצת MIGVAN: "חברת CONEC רואה בשוק הישראלי כשוק מעניין וחשוב ממנו יוצאת חדשנות רבה. ישנה התאמה גבוהה בין קו המוצרים הרחב של CONEC לצרכים של חברות פיתוח ישראליות. אנו רואים במינויה של MIGVAN כצעד חשוב בהרחבת מערך ההפצה שלנו בישראל וחיזוק התמיכה ללקוחות הישראלים שלנו".

קבוצת MIGVAN הינה מפיצה ותיקה של מחברים וקשת רחבה של פתרונות אלקטרו-מכניקה. חברות הקבוצה הינן נציגות ותיקות של מותגים מובילים מכל העולם ולאורך השנים התפתחה בקבוצה מומחיות מיוחדת לצד יכולות מתקדמות לאספקת פתרונות מלאים הכוללים פילטרים, זיווד, הרכבות כבלים ועוד. כניסת CONEC לסל המוצרים של החברה תחזק את יכולתה להציע פתרונות בתחומי האוטומציה, בסביבות קשות יותר וביישומים הדורשים שילוב של הספק, זרמים גבוהים וRF.

סמנכ"ל פיתוח עסקי במגון, לירון קפלן, הוסיף: "הנהלת הקבוצה מברכת על הצטרפותה של CONEC לקו המוצרים של החברה. ב-MIGVAN פועל הצוות המקצועי והמיומן ביותר בישראל בתחום המחברים והאלקטרו-מכניקה ואנו סבורים שהחיבור ושיתוף הפעולה עם CONEC יספק ערך מוסף רב ללקוחות הקבוצה".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה