קיידנס מדווחת על גידול של 7% בהכנסות לשנת 2016

5 פברואר, 2017

"מיקוד בחדשנות וביצוע התוכניות סייעו להצגת הביצועים הפיננסיים המצוינים הן ברבעון הרביעי והן בשנת 2016 כולה" אמר ליפ בו טאן, נשיא ומנכ"ל קיידנס העולמית

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מדווחת על הכנסות של 1.816 מיליארד דולר בשנת 2016. סכום זה משקף גידול בהכנסות של כ-7% לעומת השנה המקבילה אשתקד, בה הסתכמו ההכנסות ב-1.702 מיליארד דולר. הרווח הנקי לשנת 2016 הסתכם ב-203 מיליון דולר, או 70 סנט למנייה מדוללת. מנתוני הרבעון הרביעי של שנת 2016, מדווחת החברה על הכנסות של 469 מיליון דולר, כ-6% יותר לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בו הסתכמו ההכנסות ב-441 מיליון דולר.

בנוסף, החברה מדווחת על רווח נקי על פי GAAP של 38 מיליון דולר, או 14 סנט למנייה מדוללת ברבעון הרביעי של השנה. זאת, לעומת רווח נקי של 80 מיליון דולר, או 26 סנט למנייה ברבעון המקביל אשתקד. "מיקוד בחדשנות וביצוע התוכניות סייעו להצגת הביצועים הפיננסיים המצוינים הן ברבעון הרביעי והן בשנת 2016 כולה", אמר ליפ בו טאן, נשיא ומנכ"ל קיידנס העולמית. "ליבת ה-EDA היא הבסיס לפיתוח אסטרטגיית System Design Enablement  – SDE בה אנו מתמקדים וההכנסות מתחומי ה-Digital וה-Signoff צמחו ב-9% בעקבות אימוץ הטכנולוגיות על-ידי שותפינו.

"במקביל, פלטפורמת אינטגרציית המערכות, Pallazdium Z1, ציינה שנה מצוינת עם תוצאות שיא מבחינה פיננסית. אסטרטגיית System Design Enablement מרחיבה את מניפת לקוחותינו לשווקים ותחומים חדשים ברחבי העולם, כמו שוק האוטומוטיב, חלל וביטחון, בהם הוספנו לקוחות חדשים רבים לפורטופליו של החברה".

Cadence Design Systems (קיידנס)

קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני