מעבדי ARC SEM של סינופסיס זכו בפרס לינלי גרופ

5 פברואר, 2017

המעבדים זכו בפרס הקניין הרוחני (IP) עבור מעבדי האבטחה הטובים של 2016. הם כוללים: הוראות in-line והצפנת נתונים, ערבול כתובות ובדיקות שלמות נתונים

חברת סינופסיס (Synopsys) זכתה בפרס בחירת האנליסטים (Analysts Choice Award) של חברת לינלי גרופ (Linley Group) לשנת 2016 עבור הקניין רוחני (IP) הטוב ביותר של מעבדים. הפרס ניתן למעבדי האבטחה DesignWare ARC SEM על בסיס יעילות ההספק והביצועים, לצד תכונות אבטחה ייחודיות. המעבדים מיועדים להתמודד עם הצרכים של יישומים משובצים בהספק נמוך כמו התקני מדידה חכמים, תשלומים מקוונים, NFC והתקני SIM משובצים.

חברת לינלי גרופ מפרסמת את Microprocessor Report ונחשבת למקור מוביל של ניתוחים טכנולוגיים עצמאיים של מוצרי IP-Intellectual Property וסמיקונדקטורס. פרס בחירת האנליסטים ל-2016 של החברה הוענק בשבע קטגוריות: מעבדי שרתים, מעבדים משובצים, שבבי רישות, מעבדים ניידים, שבבים ניידים, IP למעבדים והטכנולוגיה הטובה ביותר. בכדי לבחור את הזוכה בכל קטגוריה, האנליסטים הטכנולוגיים של לינלי גרופ התמקדו ביתרונות המוצרים החדשניים ביותר שיצאו לשוק במהלך 2016, בתחומי ההספק, הביצועים, התכונות והעלויות עבור יישום הקצה ושוק היעד שלו.

המעבד נגד עצמו: עירבול כתובות

"אחרי שהערכנו את מוצרי ה-IP למעבדים המעודכנים ביותר בשוק, בחרנו במשפחת ARC SEM של סינופסיס כ-IP למעבדים הטוב ביותר של שנת 2016, בזכות מארז האבטחה המלא והייחודי שלו, הכולל pipleline עמיד בפני חבלה, אמצעים נגד מתקפות side-channel והרחבות חומרת CryptoPack אופציונליות בכדי להאיץ אלגוריתמים קריפטוגרפיים", אמר אנליסט בכיר בלינלי גרופ, מייק דמלר. מעבדי ARC SEM110 ו-SEM120D כוללים יכולות אבטחת מידע דוגמת תזמון הוראות אחיד ורנדומליזציה של הספק, בכדי למנוע חשיפה של פעולות אבטחת מידע ולהתנגד למתקפות side-channel.

ה-pipleline של SEM אף עושה שימוש בהוראות in-line ובהצפנת נתונים, ערבול כתובות ובדיקות שלמות נתונים, כדי לספק הגנה מחוזקת מפני מתקפות מערכתיות וגניבת קניין אינטלקטואלי. טכנולוגיית SecureShield של סינופסיס מאפשרת למתכננים לממש סביבת פעולה מהימנה (TEE – Trusted Execution Environment) עם רמות שונות של פריבילגיות על-גבי ליבה יחידה בעלת צריכת הספק נמוכה, המצמצמת את שטח הסיליקון ואת צריכת האנרגיה. השילוב של חומרת ARC SEM ושל תכונות תוכנה מאפשר ליצור מערכות על גבי שבב (SoCs) מאובטחות יותר עבור האינטרנט של הדברים ועבור מכשירים ניידים. "מדי שנה משווקים יותר מ-1.9 מיליארד שבבים מבוססי ARC", אמר סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס, ג'ון קוטר. "קבלת הפרס של לינלי גרופ היא עדות למחויבות של סינופסיס לקהילת המתכננים".

למידע נוסף, ראו:

ARC SEM security processors

טכנולוגיית ARC SecureShield

אופציות אבטחה של ARC הניתנות לרישוי נפרד

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , קניין רוחני