חברת אבטחת הסייבר IntSights גייסה 15 מיליון דולר

14 פברואר, 2017

החברה פתחה מנוע המנטר איומי סייבר ברשת האפלה ומספק דרכי פעולה. על פי סקר של ניישן סנטרל, היקף גיוסי ההון של חברות סייבר עלה ב-2016 ב-10% ל-581 מיליון דולר

תעשיית הסייבר הישראלית ממשיכה למשוך משקיעים. חברת אבטחת הסייבר מהרצליה IntSights השלימה סבב גיוס שני (B) בהיקף של 15 מיליון דולר. לפני ארבעה חודשים גייסה החברה 7.5 מיליון דולר בסבב גיוס ראשוני (A).

בין המשקיעים שהשתתפו בסבב הנוכחי קרן ההון-סיכון גלילות קפיטל, שהשקיעה בחברה בסבב הקודם, וכן בלאקסטון, בלומברג קפיטל, ויפרו ו-וינטאז', ומשקיעים אסטרטגיים נוספים. החברה מייעדת את ההון שגיוס להרחבת הנוכחות של החברה בשוק האמריקני. כמו כן, החברה מתכננת לגייס עובדים נוספים, הן בישראל והן בארצות הברית.

החברה הוקמה על ידי גיא ניצן, אלון ארבץ וגל בן דוד, שלושתם בוגרי יחידות מודיעין וסייבר בצה"ל, והיא מעסיקה כ-35 עובדים.

פיתרון ההגנה של IntSights נועד לתת מענה לשפע איומי הסייבר שמולם נאלץ להתמודד כיום מומחה האבטחה. עומד המידע והרעש המתקבל מקשה על מומחה האבטחה לנתח נכון את משמעות האיום ולפעול בהתאם. גם הסיכון לטעויות אנוש גבוה בשל כך.

המערכת של החברה מספקת פתרון משולב הכולל ניטור, ניתוח והגנה אקטיבית לאיומי הסייבר המרובים. המערכת כוללת מנוע תעדוף אשר סורק את הרשת, תוך התמקדות ברשת האפלה, בחיפוש אחר מידע מודיעיני על איומי סייבר. המערכצ מנתח את המידע ומתרגמת אותו לכדי פעולות מיידיות. המערכת גם מספקת הגנה אקטיבית וניתנת להתממשקות עם מערכות אבטחה אחרות הקיימות בארגון. על פי החברה, המערכת מציגה את הנתונים בפלטפורמה ידידותית למשתמש, שניתן להבין אותה בקלות וניתן לתפעלה על ידי אנליסט יחיד.

לדברי IntSight, היא כבר מספקת את פלטפורמת המודיעין שלה למספר רב של חברות בינלאומיות מובילות, בהן חברות קמעונות, טלקום, ייצור וחברות פיננסיות. כיום יש לחברה עשרות לקוחות ארגוניים, בעיקר בארצות הברית ואירופה. החברה הכריזה לאחרונה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם Optiv, הספקית הגדולה ביותר בארצות הברית לפתרונות אבטחת מידע, צ'ק פוינט הישראלית; ספקית פתרונות ה-IT ההודית Wipro וחברת UST Global  Cyberproof הבינלאומית, המספקת שירותי IT.

תעשיית הסייבר הישראלית פורחת

הגיוס של IntSights מצטרף לשפע של חברות סטראט-אפ בתחום אבטחת הסייבר, שהופך בשנים האחרונות לאחד התחומים הפעילים ביותר בתעשיית היי-טק הישראלית.

על פי סקר שערכה ניישן סנטרל, שהוכן לקראת כנס הסייברטק שנערך בסוף חודש ינואר, בשנת 2016 קמו בישראל 65 חברות סייבר, עלייה של 8.3% בהשוואה ל-2015.

גובה ההשקעה הממוצע עמד ב-2016 על 9.3 מיליון דולר, עלייה של 17%. סכום ההון הכולל שגויס על ידי חברות הסייבר עמד ב־2016 על 581 מיליון דולר, עלייה של כ־10% מ-2015.

על פי הסקר, פועלות בישראל כ-362 חברות בתחום סייבר, אשר עוסקות בתחומים מגוונים כגון ענן, הגנה על רשתות תקשורת והגנה על מכשירי מובייל.

תעשיית הסייבר הישראלית הולכת וצוברת מעמד בשוק הגלובלי. על פי הסקר, תעשיית הסייבר הישראלית משכה ב־2016 כ־15% מכלל השקעות ההון סיכון בתחום הסייבר בעולם, שנייה רק לארצות הברית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות