נשיא סין התפעל מטכנולוגיית הרפת של SCR הישראלית

14 פברואר, 2017

נציגי חברת SCR הישראלית בסין זכו לאחרונה לביקור יוצא דופן של נשיא סין, שי ג'ינפינג. הנשיא קפץ לביקור ברפת הגדולה בעולם, הממוקמת במחוז הייבה כ-300 קילומטר צפונית לבייג'ינג, אשר מתבססת על טכנולוגיה לניטור מצב הפרות והחלב שפיתחה SCR. הרפת כוללת תשע מכוני חליבה מסתובבים (קרוסלות) ו-13,000 פרות חולבות. היא מיועשת לגדול להיקף של 40,000 פרות.

כל פרה מצוידת בקולר חכם המאפשר קבלת מידע מדויק על פעילותה ובריאותה בזמן אמת. הנתונים משולבים עם מידע נוסף המגיע מחיישנים המצויים בעמדות החליבה בהם כמות החלב ואיכותו. המידע מנותח באמצעות אלגוריתם של החברה, אשר מאתר פרות המחייבות טיפול פרטני. הביקור נערך במסגרת סדרת ביקורים של נשיא סין באתרים בעלי חשיבות לאומית, לציון ראש השנה הסיני.

חברת SCR מנתניה נחשבת למובילה עולמית בתחום הפתרונות לניטור הפרות והחלב ומעסיקה כ-250 עובדים בישראל. לפני כשנתיים היא נרכשה על-ידי קבוצת Allflex לפי שווי חברה של כמיליארד שקל. קבוצת Allflex מעסיקה כ-1,800 עובדים בעולם ונחשבת ליצרנית הגדולה בעולם של תגי זיהוי ומעקב לבעלי חיים. כיום מפעילה SCR מרכז פיתוח עולמי של Allflex המעסיק כ-70 מהנדסים ומומחים לבעלי חיים.

חברת SCR החלה את פעילותה בסין בשנת 2009. מוצריה משולבים במאות רפתות בסין, חלקן רפתות ענק בעלות אלפי פרות. סמנכ"ל מוצרים ופיתוח עסקי של SCR, אורי ענבר, אמר שצריכת החלב בסין ממשיכה לעלות, אם כי בקצב מתון מבעבר. "יש מגמה חזקה של הגברת הייצור העצמי של חלב בסין והקטנת היבוא, ומעבר לייצור חלב ברפתות ענק מודרניות על חשבון מאות אלפי רפתות זעירות שגרמו לייצור חלב באיכות ירודה ולאי-אמון של הצרכן הסיני בטיב המוצר. מגמות אלו מחייבות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , תעשייה ישראלית