OTI קיבלה הזמנות עבור אלפי מערכות תשלום בארה"ב

16 פברואר, 2017

חברת OTI מראש פינה מעסיקה כ-150 עובדים ונסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-83 מיליון דולר. בתשעת החודשים הראשונים של 2016 הסתכמו מכירותיה בכ-10.4 מיליון דולר

שלומי כהן

חברת OTI – On Track Innovations הודיעה היום שקיבלה הזמנות לאספקת אלפי מערכות תשלום המשלבות את טכנולוגיית החברה לתשלום שלא במזומן, עבור מפעילי רשתות מזון ומכונות ממכר אוטומטיות בארה"ב. ההזמנות הגיעו דרך מפיצי החברה בארה"ב והמערכות יסופקו במהלך 2017. חברת OTI מספקת פתרונות טכנולוגיים ליישומי תשלומים ללא מגע ותקשורת בפרוטוקול קרבה (NFC). הפתרונות של החברה משמים בעיקר בתחנות דלק ובעמדת כירטוס של מערכות הסעת המונים.

החברה מסרה שההזמנות החדשות התקבלו בששת השבועות הראשונים של 2017 ומיועדות לשימוש במכונות ממכר ועמדות שרות עצמי במספר רשתות מזון ואאוטלטים בארה"ב. "ההזמנות האלה ממשיכות את מומנטום הצמיחה שאנו חווים", אמר מנכ"ל OTI שלומי כהן. "אנחנו מביאים פתרונות מלאים בעלות נמוכה לשוק מכונות הממכר ועמדות השירות העצמי, אשר צפוי להגיע להיקף של כ-18 מיליארד דולר עד 2023. השילוב של טכנולוגיות בפרוטוקול קרבה (NFC) במכשירי התשלום משנה את אופן פעילות המכירה בעולם ומעניק ללקוחות חוויית קנייה אינטואיטיבית, מהירה ופשוטה".

חברת OTI מראש פינה מעסיקה כ-150 עובדים ונסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-83 מיליון דולר. בתשעת החודשים הראשונים של 2016 הסתכמו מכירותיה בכ-10.4 מיליון דולר. החברה הוקמה בשנת 1990 והמוצרים שלה מוגנים באמצעות 35 פטנטים. לפני שבועיים החברה קיבלה הזמנה ראשונה מתוך זכייה במרז למכירת 10,000 מערכות תשלום אלחוטיות מסוג FeliCa, אשר יסופקו במשך שלוש שנים לרשת קמעונאות יפנית.

ההזמנה היא למערכות UNO 8700 החדשות של החברה, הנחשבות למערכות התשלום האלחוטי הראשונות בעולם אשר קיבלו הסמכה לתקן FeliCa של חברת סוני.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת