גיא אזרד מחליף את יוסי מיוחס כמנכ"ל מארוול ישראל

20 פברואר, 2017

כמו יוסי מיוחס שפרש ממארוול, גם גיא אזרד החל את דרכו בגלילאו שנמכרה למארוול ב-2001 תמורת כ-2.7 מיליארד דולר במניות. אזרד: "צוות הפיתוח בישראל מתמודד עם הליבה הקריטית של עידן המידע"

חברת מארוול (Marvell Technology Group) הודיעה היום על מינויו של גיא אזרד (בתמונה למעלה) לתפקיד מנכ"ל חברת מארוול ישראל. אזרד יחליף את יוסי מיוחס, מוותיקי מארוול ישראל, שכיהן כמנכ"ל במשך 6 השנים האחרונות. מיוחס החליט לעזוב את מארוול. חברת מארוול ישראל היא בין מפתחות השבבים ללא מפעל ייצור (Fabless) מהגדולות בארץ, ומעסיקה כ-1,000 עובדים בשני אתרי פיתוח: בפתח-תקווה וביוקנעם.

המרכז הישראלי מוביל את פיתוח השבבים של מארוול העולמית בתחומי ליבה כמו רשתות (Networking), מערכות מיתוג (Switching) למרכזי הנתונים של ארגונים ולחוות ענן של גדולי הספקים בעולם. המרכז הישראלי גם מוביל את הפיתוח של מערכות מוכללות (SoC – System on Chip) למגוון יישומים. מארוול העולמית מתמקדת כיום בשלושה תחומים מרכזיים: נטווריקנג, אחסון וקישוריות, כאשר תחום הנטוורקינג שרובו מפותח בישראל נחשב למנוע הצמיחה המרכזי של החברה.

מסין בחזרה לפתח-תקווה

גיא אזרד החל את דרכו במארוול (כשעדיין היתה גלילאו) לפני 20 שנה כסטודנט במהלך לימודיו בטכניון. לאחר מכן מילא במשך יותר מעשור שורה של תפקידי ניהול בתחום הפיתוח ההנדסי באתרי מארוול בארץ. הוא פרש ממארוול והיה מעורב בהקמת וניהול חברות הסטארט-אפ Ocean Technologies ו-Densbits Technologies. בשנת 2012 הצטרף אזרד למרכז הפיתוח של אריקסון בסן חוזה, קליפורניה, ושימש כדירקטור הנדסה, ובהמשך כיהן כדירקטור הנדסה בכיר במרכז המו"פ של אריקסון בבייג'ין. בשנת 2015 חזר אזרד למארוול ישראל ושימש כסגן נשיא החברה העולמית, וכסמנכ"ל הפיתוח של חטיבת ה-Switching העולמית. כעת הוא מונה למנכ"ל החברה בישראל.

לפני כשלושה חודשים השיקה מארוול משפחת רכיבים המספקת פתרון לקצבי העברת נתונים של 25GbE ו-100GbE עבור מרכזי המחשוב (Data Centers). הרכיבים פותחו במרכז המו"פ של מארוול ישראל תחת הפיקוח של אזרד, וכוללים יכולות עיבוד של חבילות ברוחב פס גבוה עבור צורכי תשתיות מחשוב עתידיות.

למעשה, השרביט עובר מבוגר אחד של גלילאו לבוגר אחר שלה. גם מיוחס החל את דרכו כעובד בחברת גלילאו בשנת 1998, אשר נמכרה למארוול בשנת 2001 תמורת כ-2.7 מיליארד דולר במניות, ושעל בסיסה הוקמה חברת מארוול ישראל.

לדברי גיא אזרד יש כיום למארוול ישראל תפקיד מרכזי בפיתוח הדור הבא של תשתיות התקשורת של מרכזי נתונים וחוות ענן ברחבי העולם. "הצוות הישראלי מתמודד עם האתגרים הטכנולוגיים הכרוכים באספקת קצבי תעבורה מהירים יותר בעולם שבו יש גידול עצום בהיקף הנתונים. זו הליבה הקריטית של העידן הדיגיטלי המאפשרת את המשך התפתחותו. אני נרגש להוביל את הצוות היצירתי והמוכשר של מארוול ישראל בהתמודדות עם האתגרים הללו".

אזרד אמר שהחברה מגייסת כיום עשרות מהנדסים נוספים במסגרת הרחבת הפיתוח של המוצרים האסטרטגיים הללו.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס