אלוט תספק לטלפוניקה הספרדית פלטפורמות לאבטחה ושדרוג השירות

22 פברואר, 2017

אלוט תספק לטלפוניקה, חברת הטלקום החמישית בגודלה בעולם, את הפלטפורמות WebSafe ו-Service Gateway. ב-2015 עמד מספר משתמשי המובייל של טלפוניקה על 247 מיליון

חברת אלוט (Allot) תקשורת, המתמחה בפתרונות אופטימיזציה של תקשורת IP עבור ספקי שירותי תקשורת, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הטלקומוניקציה הספרדית Telefinica לאספקת שירותי אבטחה ושיפור חוויית המשתמש למשתמשי המובייל והטלפון הקוויים ברחבי העולם.

בשלב ראשון של שיתוף הפעולה, תספק אלוט את הפלטפורמות ללקוחות של חברות בת של טלפוניקה במספר מדינות באירופה ובאמריקה הלטינית.

אלוט תספק לטלפוניקה שני פתרונות להגברת האבטחה ושדרוג חוויית המשתמש. WebSafe היא מערכת אבטחה לרשתות מובייל ורשתות נייחות, אשר מספקת סינון תכנים המותאמים לילדים ובקרה הורית, וכן הגנה מפני וירוסים ונוזקות. המערכת מסופקת באופן גלובלי על ידי ספק התקשורת ועל כן אינה פוגעת בתפקוד המכשיר או מעמיסה על הסוללה.

הפתרון השני הוא Service Gateway, מערכת המסייעת לספק התקשורת לבצע אופטימיזציה של הרשת, לנטר את התעבורה ברשת ולווסת עומסים ולאכוף את מדיניות השימוש של ספק התקשורת.

טלפוניקה הספרדית היא חברת הטלקום החמישית בגודלה בעולם על פי הכנסות, עם הכנסות של 47.2 מיליארד אירו ב-2015. החברה מספקת שירות ב-20 מדינות, כאשר השווקים המרכזיים שלה הם ספרד ויתר מדינות אירופה וכן מדינות אמריקה הלטינית. ב-2015 עמד מספר לקוחות המובייל של טלפוניקה על 247 מיליון משתמשים ומספר משתמשי הטלפון הקווי עמד על 39.5 מיליון. טלפוניקה נסחרת על פי שווי שוק של 47.4 מיליארד אירו.

אלוט רשמה ב-2016 הכנסות של 90.4 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 100 מיליון דולר בשנת 2015. מלבד התוצאות הנמוכות מהמצופה, החברה גם פרסמה תחזית לפיה לא תצמח גם ב-2017. על פי תחזית החברה, ההכנסות ב-2017 יעמדו על 80-84 מיליון דולר, כלומר ירידה חדה של 9.5% לעומת 2016. מדובר יהיה בשנה שלישית ברציפות של ירידה בהכנסות.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות