גילת משיקה טרמינל תקשורת לוויינית מוטס וקטן מידות לכלי טיס בלתי מאוישים

22 פברואר, 2017

טרמינל ה- BlackRay 72Kaהזעיר וקל המשקל מאפשר משימות שהייה ממושכת לכלי טיס בלתי מאוישים זעירים

חברת גילת, המספקת טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום על השקה מסחרית של טרמינל תקשורת לוויינית מוטס קטן מידות לכלי טיס בלתי מאוישים. על פי הברה, הטרמינל מספק קצב תקשורת נתונים יוצא דופן ביחס לגודלו.

כלי טיס בלתי מאוישים טקטיים (UAS) עם שהייה ממושכת משמשים בדרך כלל למשימות מעקב וסיור (ISR) ולאיסוף ושליחת מודיעין בזמן אמת לתחנות בסיס. תקשורת לוויינית אמינה ובעלת ביצועים גבוהים חיונית להבטחת קישוריות פס רחב מבצעית רציפה במשימות מעבר לאופק.

ה-BlackRay 72Ka, הטרמינל המוטס החדש של גילת לכלי טיס בלתי מאוישים, משלב ביצועים וקצב העברת נתונים גבוהים תוך שימוש בציוד קטן מידות. במשקל של פחות מ-5 ק"ג, טרמינל ה-BlackRay 72Ka קטן המידות מספק פיתרון המותאם לכלי טיס בלתי מאוישים קטנים ביותר (UAVs).

ה- BlackRay 72Kaהזעיר תוכנן במיוחד לפעולה עם הדור החדש של לווייני Ka-band בקיבולת גבוהה (HTS), ותומך במהירות של עד ל-2 Mbps עבור מגוון יישומי קול, וידאו או נתונים למשימות מעבר לאופק. הטרמינל המשולב כולל את טכנולוגיות ה-VSAT החדישות ביותר שפותחו ויוצרו בידי גילת.

טרמינל ה- BlackRay 72Kaמספק תקשורת לוויינית דו כיוונית מלאה, המקשרת בין כלי הטיס הבלתי מאויש לתחנת הבסיס בקרקע. השידור מתחנת הקרקע מאפשר יכולות בקרה ושליטה, בעוד השידור לאחור מאפשר העברת נתונים מכלי הטיס.

מיכאל (מיקי) ברק, סמנכ"ל שיווק ומכירות בתחום התעופה והניידות בגילת, ציין כי פתרונות התקשורת הלוויינית של גילת לכלי טיס בלתי מאוישים מאפשרים ללקוחות לנצל מלוא טווח היכולת המבצעי של כלי הטיס למשימות אזרחיות וצבאיות כאחד. "טרמינל ה- BlackRay 72Kaהחדש שלנו מספק מענה לצורך בפתרון בעל גודל ומשקל מופחת המסייע בביצוע יעיל יותר של משימות. הממדים הזעירים של המערכת מאפשרים פעילות מעבר לאופק של כלי הטיס הקטנים ביותר, עם מהירות העברת נתונים מרשימה הדרושה לתמיכה בהורדה בזמן אמת של תמונות באיכות גבוהה," הוסיף ברק.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות