Keysight תחשוף ב-MWC2017 פתרונות בדיקה חדשים ל-IoT, 5G ותכנון המכונית המקושרת

22 פברואר, 2017

בדוכן של Keysight בתערוכה יוצגו פתרונות חדשים בתחומי ה-5G, NB-IoT, Connected Car, Virtual Drive Testing וכן ניטור מבוסס ענן בזמן אמת של רשתות LTE-A

חברת Keysight Technologies תציג פתרונות בדיקה חדשנים וממוקדי תוכנה עבור טכנולוגיות LTE-A, IoT ו- Connected Car, בביתן שלה שייפתח בקונגרס המובייל (MWC) שיתקיים בברצלונה מה-27 לפברואר ועד ה-2 במרץ. הטכנולוגיות יוצגו בדוכן 6G10 בתערוכה. חברת Keysight היא משתתפת פעילה בגופי תקינה מרכזיים של תקשורת אלחוטית ו-5G. החברה תציג בתערוכה את הפתרונות הבאים:

כלים חדשים לבדיקת ביצועי נהיגה אוטונומית

פתרונות הבדיקה הייחודיים NB-loT של Keysight, המסייעים למתכננים בהאצת הפריסה של טכנולוגיית IoT ארוכת טווח. הם כוללים את ערכת הבדיקה האלחוטית הראשונה בעולם אשר מתחברת להתקן סטנדרטי תואם NB-loT, ומאפשרים למטב תכנוני IoT עבור מאפיינים קריטיים כמו צריכת הספק, ביצועי RF, יכולת פעולה הדדית ובדיקות תאימות גלובליות של NB-IoT GCF.

פתרון הניטור לתמסורת fronthaul מן הדור ה-5 של Keysight מספק למפעילים סלולריים תובנות מעמיקות במונחי איכות שירות, על-ידי מדידה, שיפור ואף מתן פתרון לבעיות המתגלות בפעילות ה- fronthaul. ייחודו של הפתרון בכך, שהוא מספק לוח מחוונים עבור שכבת הבקרה של תמסורת ה-fronthaul מן הדור ה-5 בזמן אמת, באמצעות ניטור רציף של אותות RF ופרוטוקולי תקשורת אלחוטית.

מעבדת המכונית המקושרת

החברה תחשוף את פתרון ה-5G Wideband Real-Time Beamforming Reference Solution, אשר מעניק לחוקרים את היכולת לבצע בדיקה מהירה ומדויקת של מערכות Beamforming (עיצוב אלומה) אנלוגיות, דיגיטליות והיברידיות. אלה כוללות מערכות massive MIMO של שידור וקליטה עם טכנולוגיית Beamforming ואלגוריתמים עבור התקנים ורשתות גישה אלחוטית.

בתחום הרכב, תוצג ערכת הכלים Anite Virtual Drive Testing – VDT מהווה פתרון ייחודי ומבוסס מעבדה, אשר מספק לגורמים בתעשיית הרכב יכולת אימות חסכונית של קישוריות אלחוטית ברכב המקושר (Connected Car). ערכת הכלים VDT היא פתרון בדיקה אוטומטי, ריאליסטי ומדויק מסוג Field-to-Lab, המיועד לבדיקת התקנים ניידים וציוד רשת. ערכת הכלים משכפלת את תנאי הבדיקה על-ידי שימוש בנתונים מן השטח לצורך יצירת מקרי בדיקה שמשוחזרים בסביבת מעבדה הדירה וניתנת לשליטה.

בתחום הרשתות, פתרון הבדיקה האוטונומי Nemo הפועל באופן עצמאי, כולל Nemo Cloud ו-Nemo Autonomous Probe, הוא מספק ניטור בזמן אמת המאפשר למפעילים להפוך פרויקטים של מדידות רשת לאוטומטיים לחלוטין.

פתרון המודיעין הגיאו-מרחבי Nemo Xynergy מסייע בבקרת הכדאיות והנצילות באמצעות שימוש בנתוני איכון שיחות המופקים על-ידי OSS לצורך מיטוב נטול נהג של הרשת וכן על-ידי שימוש באלגוריתמים קנייניים של זיהוי מיקום גיאוגרפי. הגישה זו חושפת מידע ומאפשרת קורלציה בין מספר מקורות נתונים לצורך שיפור השגרות של זיהוי הבעיה, התזמון והפתרון.

בתחום התקשורת האלחוטית קצרת הטווח, Keysight תחשוף סדרת פתרונות חדשים עבור תקני 802.11, כולל פתרון המקדם את תעשיית ה-WLAN לעבר תקן 802.11ax ומסייע בהעברתו משלב המחקר והפיתוח לשלב הייצור. הפתרון קומפקטי, מוקשח ומהיר ותומך בעד 8×8 MIMO. תוכנת הלקוח של Keysight מעודדת נצילות בדיקה מוגברת ואימות מהיר של התקנים חדשים.

למידע נוסף על Keysight ו-5G, ראו: www.keysight.com/find/5G

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה