סמינר ה-IoT של חברת איסטרוניקס: מהחיישן ועד לחוות השרתים

23 פברואר, 2017

חברת איסטרוניקס מזמינה את התעשייה ליום עיון מקיף בנושא IoT: From Things to Applications, שיתקיים ביום ג', ה-21 במרץ 2017, במלון דניאל בהרצליה

יום העיון רחב ההיקף של חברת איסטרוניקס, IoT: From Things to Applications, יוקדש להצגת מגוון אבני הבניין – בחומרה ותוכנה ובמודל העיסקי – הדרושים לפיתוח ולהקמת יישומי IoT מרמת יחידות הקצה ועד לרמת השרתים ושירותי הענן התומכים ביישום. היום עיון יתקיים ביום ג', ה-21 במרץ 2017, במלון דניאל בהרצליה.

הארוע יהיה מלווה בתערוכה מסחרית טכנולוגית וייפתח בהרצאה של נשיא חברת Telit, יוסי פייט, אשר יציג את המגמות העיסקיות והטכנולוגיות המסתמנות בעולם ה-IoT, ומה הם מנועי הצמיחה העיסקיים החשובים ביותר בתחום. לאחר מכן הוא יתפצל לשני מסלולים במקביל: מסלול פתרונות ומסלול אבני הבניין.

במסלול הפתרונות יוצגו מודלים עסקיים והדגמות של מערכות מבוססות IoT, בהן: הדגמה של פלטפורמות וכלים להקמת מערכים ותמיכה במודלים עסקיים. במסלול אבני הבניין ייערכו ההרצאות הטכנולוגיות: אינטל תחשוף חידושים בתחום השרתים והמודולים עבור תחום ה-IoT, חברת טקסס אינסטרומנטס  (TI) תציג את משפחת החיישנים התלת-מימדיים החדשה שלה ToF, את מקמ"שי ה-IoT דלי ההספק CC1350 ותדגים את סביבת הפיתוח Unified Software Platform המציעה סביבת פיתוח אחידה ל-IoT מבוסס מיקרו-בקרים של ARM.

חברת Telit תציג את הטכנולוגיות האלחוטיות המשמשות בתחום ה-IoT, דוגמת ZigBee, LTE, CAT-M, NB-IoT ו-LORA, ואופן שילובן בפלטפורמת ה-IoT של טליט. בתחום הצב"ד, חברת Rohde&Schwarz תציג פתרונות צב"ד לאתגרי ה-IoT וחברת Tektronix תציג את השימוש בניתוח אותות מבוסס Mixed Domain לביצוע הערכה ומיטוב של ה-IoT.

יום העיון מיועד למקבלי החלטות בכירים בארגונים (מסלול הפתרונות) ולמובילים טכנולוגיים, מהנדסים ומנהלי פיתוח חומרה ותוכנה (מסלול אבני הבניין).

ההשתתפות הינה ללא תשלום, אולם מחייבת הרשמה מראש. ההשתתפות מותנית בקבלת אישור.

למידע ורישום: IoT: From Things to Applications

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , IOT , חדשות