נ.א.ס-טק רכשה מכונת AOI הבודקת את ה-BOM

26 פברואר, 2017

חברת נ.א.ס-טק ייצור מערכות אלקטרוניקה (Nestech) מאזור התעשייה הר-טוב שליד בית שמש, רכשה מכונה אוטומטית לבדיקות אופטיות (AOI) מדגם ALD 515 i3D של חברת ALeader. מכונת הבדיקות נרכשה מ-AIS. היא כוללת תוכנת בקרת ייצור מסוג First Article Inspection אשר בודקת את המעגלים המיוצרים. התוכנה מבצעת התאמה מלאה בין רשימת החומרים של המעגל (BOM) לבין ה-Layout של המעגל לאחר ההשמה, כדי לוודא את נכונות והתקינות של ההשמות במעגל.

מנכ"ל חברת נ.א.ס טק, איליה אושרוב, אמר שרכישת מכונת ה-AOI החדשה נועדה להבטיח שהחברה תשמור על רמת איכות גבוהה מאוד ביחס למתחרים. "הרכש החדש יאפשר לנו להתגבר בקלות על הדילמה שבין איכות לכמות, ויאפשר לנו לספק כמויות גדולות באיכות גבוהה".

מכונת השמות חדשה של JUKI

חברת נ.א.ס טק הוקמה בשנת 2000 על-ידי פנחס אייל, ואיליה אושרוב. כיום החברה מעסיקה כ-50 עובדים, ופועלת ממבנה בבעלותה בשטח של 2,600 מ"ר באזור התעשייה הר-טוב. החברה מספקת שירותי ייצור והרכבה אלקטרוניים עד לרמה של מוצר מוגמר לחברות ישראליות בתחומי הביטחון והתעופה, ציוד רפואי ומוצרי אלקטרוניקה אזרחיים.

החברה בעלת תקן ISO9001, תקן תעופתי (AS 9100) ותקן ציוד רפואי (ISO 13485). בקו הייצור היא מפעילה את קווי ההשמה המהירים של חברת JUKI, בהן גם מכונת ההשמה FX3, שהיא בעלת יכולת השמה של עד כ-100 אלף השמות בשעה וכ-2.5 מיליון השמות ביום.

לאחרונה החברה רכשה שטח של 7.5 דונם בקצרין, מעל מפל הזוויתן, במסגרת תוכנית התרחבות שבמהלכה היא מקימה אתר ייצור אלקטרוני חדש בגולן. מנהל התפעול והשיווק של החברה, יהונתן אור, מתוכנן להיות מנהל המפעל החדש בגולן. בשלב הראשון החברה תקים קו הרכבות SMT במבנה שכור, שיעסיק כ-50 עובדים מהצפון. בהמשך, היא תקים מבנה משל עצמה (לא רחוק ממפעל הייצור של קבוצת ניסטק). להערכת החברה, המפעל החדש צפוי להתחיל לפעול כבר ב-2017. היקף ההשקעה הכולל בפרוייקט נאמד בכ-12 מיליון שקל.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית