טאואר-ג'אז תייצר רכיבי RF MEMS לכ-40 סמארטפונים חדשים

1 מרץ, 2017

הייצור ההמוני יתבצע במסגרת שיתוף פעולה עם חברת Cavendish Kinectics, המייצרת מערכות מיקרו אלקטרו מכניות (MEMS) עבור יצרני מכשירים ניידים

יצרנית השבבים ממגדל העמק טאואר-ג’אז (Tower-Jazz) הודיעה על יצור המוני של מוצרי RF MEMS עבור Cavendish Kinectics, שזכתה באחרונה במכרז לאספקת אנטנות מבוססי RF MEMS ל-40 דגמים חדשים של טלפונים חכמים.

אנטנת ה-Smart Tune, מבט מלמטה

Cavendish Kinectics היא חברה אמריקנית מסאן חוזה שנחשבת למובילה עולמית בתכנון וביצור מערכות מיקרו אלקטרו מכניות (MEMS) המספקת פתרונות RF עבור יצרני מכשירים ניידים בתעשייה האלחוטית העולמית. טכנולוגית ה-RF MEMS מהווה מרכיב מרכזי בשיפור יעילות אנטנות לטלפונים חכמים, כשהדור הרביעי של הטלפוניה הסלולרית הולך ומתקדם והדרישה לטלפונים דקים יותר הולכת וגדלה.

משפחת מוצרי הדגל של החברה, ה-Cavendish Kinetics SmarTune, משמשים לכיוון מדויק של אנטנות עבור טלפונים חכמים בעידן של גידול מתמיד בתחום תדרי השידור של הדור הרביעי, ובכך ממקסמים את ביצועי השידור והקליטה ומאפשרים מעבר מהיר יותר של נתונים תוך שמירה על הספק נמוך וכתוצאה מכך הארכת זמן הסוללה.

באחרונה הודיעה Cavendish על זכייה בחוזים לאספקת ה-SmarTune מבוסס ה-RF MEMS לכ-40 דגמים חדשים של טלפונים חכמים חדשים שישתמשו בטכנולוגיה זו, כשהדגם הידוע מכולם הוא הסמסונג גלאקסי A8 החדש. Cavendish גם זכתה בינואר 2017 בפרס Linley עבור "שבב הטלפון הטוב ביותר".

אטול סינגל, סמנכ"ל תפעול בכיר של Cavendish Kinectics, ציין "טאואר-ג’אז היא שותף מדהים גם לפיתוח הטכנולוגי וגם לייצור של RF MEMS. טאואר-ג’אז מספקת באופן עקבי תוצאות איכותיות ואמינות ברמה מעולה, תוך גידול דרמטי בכמויות הייצור בשנתיים האחרונות."

"מוצרי RF MEMS של Cavendish Kinectics מציעים שיפור משמעותי לטלפונים החכמים ופותרים חלק מהאתגרים הקשים של אנטנות לטלפונים חכמים," אמר ד"ר דויד הווארד, מנהל ועמית מחקר בכיר בטאואר-ג’אז. "טאואר-ג’אז גאה בשותפות שלה עם Cavendish במוצרי SmarTune וגם במוצרי העתיד שישרתו מגוון רחב אף יותר של אפליקציות."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית