ארבעה ישראלים מונו לסגני נשיא באינטל העולמית

5 מרץ, 2017

המינוי הבכיר ביותר הוא של איציק סייליס, שמונהל תפקיד סגן נשיא תאגידי של אינטל העולמית. סייליס הוא מנהל קבוצת הביצוע של מערכות המחשבים האישיים באינטל. במסגרת תפקידו הוא אחראי על האינטגרציה של כל רכיבי אינטל בפלטפורמת המחשביים הניידים והנייחים

חברת אינטל העולמית (Intel) הודיעה היום (א') על סדרה של מינויים של מנהלים מאינטל ישראל לתפקיד סגני נשיא בחברת אינטל העולמית. ארבעת המינויים האחרונים מצטרפים ל-15 סגני נשיא ישראלים בחברת אינטל העולמית. בתמונה למעלה בכיוון השעון: איציק סייליס, אלקנה בן סיני, קרין אייבשיץ סגל וזיו המר.

המינוי הבכיר ביותר הוא של איציק סייליס, שמונהל תפקיד סגן נשיא תאגידי של אינטל העולמית. סייליס הוא מנהל קבוצת הביצוע של מערכות המחשבים האישיים באינטל. במסגרת תפקידו הוא אחראי על האינטגרציה של כל רכיבי אינטל בפלטפורמת המחשביים הניידים והנייחים, משלב ההגדרה, דרך העבודה עם יצרני המחשבים ועד להשקת המוצרים. הוא מנהל קבוצת מנהלי פרויקטים בישראל, ארה"ב והודו. סייליס הצטרף לאינטל לפני 28 שנה. הוא בוגר מצטיין של הטכניון בחיפה, ממקימי קבוצת אימות התכנון (ולידציה) בישראל והמקים הראשי של קבוצת מנהלי הפרויקטים הראשונה באינטל.

במקביל, שודרג מעמדם של שלושה מנהלים בכירים באינטל ישראל והם קיבלו מעמד של סגני נשיא באינטל העולמית. זיו המר הוא מנהל מחלקת PEG-ITG-Big Core, המחלקה העוסקת בהגדרה, פיתוח ובדיקת ליבות מעבדי העתיד של אינטל במגוון מוצרים: שרתים, טאבלטים, לפטופים ומחשבים שולחניים. הוא מנהל כ-1,000 עובדים ואחראי על תכנון ליבות מעבדי Core לכל מוצרי הדגל של החברה.

אלקנה בן סיני הוא סגן נשיא בקבוצת מוצרי תקשורת אלחוטית ומנהל כללי של חטיבת פיתוח מוצרי חיבוריות אלחוטית. בתפקידו הוא אחראי על פיתוח מוצרי Wi-Fi, BT, GNSS (GPS), WiGig לשוקי המחשבים הניידים, לשוק הסלולר ולשווקים מתפתחים של מחשוב לביש ו-IoT. הוא מנהל כ-1,500 עובדים, מחציתם בישראל והשאר ברחבי העולם (ארה"ב, הודו, סינגפור ואנגליה).

קרין אייבשיץ סגל היא סגנית נשיא בקבוצת הנדסת פלטפורמות ומנהלת בכירה לתחום פתרונות ולידציה. היא מובילה ארגון גלובלי המפתח מערכות, חומרה ותוכנה, לביצוע בדיקות של התכנון על-מנת להוציא מעבדים באיכות גבוהה לשוק. היא מנהלת כ-500 עובדים ואחראית להובלת פיתוח המערכות והשיטות למעבדות בדיקות המעבדים של אינטל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , סמיקונדקטורס