Digi-Key מפיצה את המודולים הרובוטיים של DFRobot

6 מרץ, 2017

חברת DFRobot מספקת כלי פיתוח, אבזרים וכרטיסים עבור פרוייקטים רובוטיים מיידיים התואמים למחשבי כרטיס כמו Raspberry, Arduino, LattePanda וכדומה

חברת ההפצה הגלובלית Digi-Key החלה להפיץ בכל העולם את כרטיסי הפיתוח, כרטיסי המחשב, כרטיסי הבקרה והמודולים האלקטרוניים והרובוטיים של חברת DFRobot. חברת DFRobot הסינית הוקמה בשנת 2008 על-ידי קבוצה של מתכנתים ומהנדסי אלקטרוניקה, ומתמקדת בתחום מוגדר ומעניין: מדפסות 3D, כרטיסי מחשב ומודולים למייקרים, כמו Raspberry, Arduino, LattePanda וכדומה, ואספקת מעגלים נלווים, מודולי עזר ורכיבים היקפיים עבור חובבים או אנשי מקצוע המשתמשים בהם לצורך ביצוע פרוייקטים רובוטיים. החברה מספרת כ-1,000 מודולים, אבזרום וכרטיסים נפרדים. להערכתה, עד היום היא סיפקה יותר מ-1.5 מיליון כרטיסי מחשב.

לצד המודולים הנפרדים, החברה מספקת קיטים שלמים הכוללים חיישנים ואבזרים נלווים המאפשרים להתחיל מיד בביצוע פרוייקט אישי או בפרוייקט מבחן. שלושת הקיטים המרכזיים של החברה הם Gravity, Romeo ו-Blunu. ערכת Gravity היא אוסף של מודולים, חיישנים, ממשקי תקשורת ואבזרים נלווים דומים, המאפשרים לייצר כמעט כל פרוייקט על בסיס מחשבי Arduino או LattePanda. ערכת Romeo היא ערכה ייעודית ליישומים רובוטיים התואמת לכרטיסי Arduino וכוללת כלי פיתוח, מנועים, חיישנים, זרועות ועוד. ערכת Blunu היא חבילת אבזרים ומודולים שלמה המאפשרת לפתח מיידית מערכות בקרה מבוססות תקשורת אלחוטית מסוג Bluetooth 4.0 – BLE התואמות לכרטיסי Arduino.

"השותפות עם Digi-Key מספקת את השירות המושלם עבור לקוחותינו", אמר מנכ"ל חברת DFRobot, ריקי יא. "קבלת גישה אל בסיס הלקוחות של Digi-Key תסייע להרחיב את קהילת האנשים אשר משתלבים בחוויית ההתנסות בעולם המדהים של יצירתיות טכנולוגית. סגן נשיא Global Semiconductors בחברת Digi-Key, דייוויד שטיין, אמר ש-DFRobot מספקת מגוון מתרחב בלא הפסקה של פתרונות הדפסת 3D, כרטיסי פיתוח ותכנונים רובוטיים. "הקהילה הגדולה שלה והתיעוד המפורט יסייעו למפתחים וטכנאים לקצר את זמן היציאה לשוק של מוצרים חדשים".

למידע נוסף: DFRobot on Digi-Key website

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , שיווק והפצה