Digi-Key מתכננת הקמת מחסן מלאי בשטח של מיליון רגל מרובע

12 מרץ, 2017

החברה מתכננת להשקיע 200-300 מיליון דולר בפרוייקט ההתרחבות שיגדיל ב-1,000 את מספר העובדים. Digi-Key עדיין לא החליטה היכן יהיה המיקום הסופי של המתקן

The Warehouse of Digi-Key Electronics

מפיצת הרכיבים האלקטרוניים חברת Digi-Key מתכננת להקים מחסן לוגיסטי חדש בשטח כולל של מיליון רגל מרובע בהשקעה כוללת של 200-300 מיליון דולר. כיום החברה פועלת מהעיירה Thief River Falls שבמינסוטה, ארה"ב, ומעסיקה בה כ-3,200 עובדים. החברה מסרה בשבוע שעבר שהיא בוחנת מספר אפשרויות, עם העדפה ברורה להקמתו במיקום שנו היא פועלת כעת, אולם הדבר תלוי באישור הרשויות המקומיות.

נשיא ומנכ"ל Digi-Key, דייב דוהרטי, הגידול במכירות בארה"ב ובשוק העולמי יצר צורך להגדלת קיבולת האספקה של החברה. "התהליך הזה צפוי להוסיף עוד כ-1,000 משרות לכוח העבודה הקיים שלנו". סגן נשיא ומנהל התפעול של החברה, ריק טרונטווט, אמר שלאור הגודל של החברה, "כל התרחבות משמעותית נעשית יותר מורכבת ודורשת  בדיקה של אפשרויות רבות יותר". ככל הנראה החברה מבצעת מעין תחרות בין ערים שונות בארה"ב כדי לקבל הטבות מהשלטון המקומי. כך לפחות מתפרש התיאור של טרונטווט: "תהליך כולל תחקיר, וקבלת מידע מהרשויות המקומיות של המדינות הדרושים כדי לקבל את ההחלטה".

כיום פועלת Digi-Key מהעיירה סיף-ריבר פולס שבה מצויים הנהלתה והמחסן המלאי המרכזי שלה. האתר כולל גם מסלול המראה ונחיתה סמוך שממנו אפשר לבצע שילוחים אוויריים של רכיבים. החברה מחזיק יותר מ-1.3 מיליון סוגי רכיבים במחסן המלאי שלה, ומייצגת כ-650 יצרנים שונים.

לאחרונה הרחיבה Digi-Key ב-20% את היקף הרכיבים מתוצרת Analog Devices שאותם היא מפיצה, וכיום היא מספקת כ-37,500 מסוגים שונים מתוצרת ADI. הרכיבים החדשים כוללים רכיבים אנלוגיים מדוייקים, ממירי ADC ו-DAC, רכיבים אנלוגיים לתדרים גבוהים ורוחב פס גדול וכדומה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה